25 Şubat 2017, Cumartesi
09:00 - 18:00
Ücretli
0 212 261 74 68
Vizyonel Farkındalık: Dünyada Neler Oluyor? İşimin Uluslararası Standartları!
Yönetici Asistanın İşletme İçindeki Varoluş Biçimi: İşletmede Üstlendiği Vizyon!
Mükemmellik Serüveni: Her Koşulda Elinden Gelenin En İyisini Yapabilme!
Değişimi Yönetmek: Yeni Koşul ve Uygulamalara Ayak Uydurabilme!
İletişimin Özü: Önce Kendi Tanımak ve Yönetmek!
Beklenti Yönetimi: Yönetici Asistanı ve Yönetici Arasında
Empatik İletişim İş Etiketi ve İmaj Yönetimi: Bireysel ve Kurumsal Temsilin İncelikleri!
İnsan ve Şirket İlişkilerinin Yönetimi: Şirket Yapılarına Göre Davranış Şekilleri
Dijitalleşme ile Birlikte Meydana Gelen Dönüşümün Asistanları Olmak ve Dijital İtibar
İnsan İlişkileri ve Profesyonellik: Kişilik Tipleri ve Geri Bildirim
Çatışma Yönetimi: Çatışmaların İşletme Amaçlarına Hizmet Edecek Şekilde Yönetilmesi
Başarı ve Huzur Dengesi: Motivasyon ve Aidiyet!
Kapanış ve Sertifika Töreni