Yeni Tüketici Kanunu Çerçevesinde Müşteri İlişkileri

Eğitim / Pazarlama

10 Mayıs 2014, Cumartesi - 24 Mayıs 2014, Cumartesi

16:30 - 16:30

Ücretli

0 216 418 90 26

[email protected]

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Programın Hedefi:

Program; müşteri ile satış, pazarlama amaçlı ilişkide olan personelin satış faaliyetini ilgilendiren temel kavramlar ve satış ortamı hakkında bilgi edinmesini sağlamak. İlgili personele; gereksinim duyacakları satış tekniklerini ve müşteri memnuniyetinin temel ilkelerini öğretmek ve satış sürecinde karşılaşabilecekleri müşteri problemlerini nasıl çözümleyebileceklerini örnek uygulamalarla göstermek amacını gütmektedir.

Bu program, müşterilerle birebir satış işlemi gerçekleştiren kuruluşlar kadar, yoğun müşteri teması ile çalışan, müşterilerine bilgi ve yönlendirme sunan kurum ve kuruluşlar için de faydalı olacaktır.

Program İçeriği:

1. Yeni Tüketici Kanunu Neler İçeriyor ?

2. Yeni Tüketici Kanunu Çerçevesinde Bilmemiz Gerekenler, Faydaları, Riskleri.

3. Satış nedir? Etkili satışın temel unsurları nelerdir?

4. Satış personelinin rol ve sorumlulukları?

5. “Müşteri Odaklılık ve Etkin Müşteri İlişkileri” ne demektir?

6. Günümüzün müşteri ve müşteri ilişkileri kavramı

7. Müşteri kimdir?

8. Günümüz müşterilerinin (ve ilgili pazarın) özellikleri, müşteri karakteristikleri

9. Müşteri beklentilerini karşılamak ve beklentiyi aşan müşteri hizmetine ulaşmak

10. Pazarlamadan satışa, müşteriyi belirlemeden, ihtiyaç yaratmaya-yeteneği sergilemeden, kapatmaya satış süreci

11. Satışçının kişisel imaj yönetimi

12. Satışta “Altın Kurallar”

Kimler Katılmalı :

Müşteri ile doğrudan veya dolaylı ilişkide bulunan satış her düzeyden satış personeli

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Titanic Otel Taksim
İstanbul / Beyoğlu / TAKSİM
Titanic City Taksim Lamartin Cad. No 47
Etkinlik Konuları