Google Adwords Eğitimi Eğitim İçeriği
Google Adwords Eğitimleri'ni Neden Bilgi Eğitim 'de Almalıyım?
- 8-10 kişilik sınıflarda her öğrencinin önünde bilgisayar olacak şekilde, tamamen uygulamalı ve bir Google adwords hesabını yönetiyor gibi eğitim verilmektedir.
- Google Adwords Eğitimi, aktif olarak farklı sektörlerden Adwords hesabı yöneten öğretmenler tarafından verilmektedir.
- Kurs sonunda, Google Adwords sertifika sınavları na hazır hale gelirsiniz.
- Google Adwords Eğitimi ücretini, kredi kartı ile 9 taksit ve senetle 6 taksit olarak kolayca ödeyebilirsiniz.
- Bilgi Eğitim, 16 Yıllık Köklü bir eğitim kurumudur.
Çevrimiçi Reklamcılığa Giriş - Google Adwords Nedir?
- Türkiye'de Internet Kullanımı ve Dijital Pazarlamanın Geldiği Nokta
- Çevrimiçi Reklam Ağı türleri
- Arama Ağı Adwords Reklamları'nın Doğrudan Satışlar için Önemi
- Google Adwords nedir?
- Adwords ile genel kavramlar
- Geniş, Sıralı, Tam, Negatif Kelime Eşleme Türleri
- Geniş eşleme ile Sıralı Eşleme arasında kalan Geniş Eşleme Düzenleyici türünü kullanma
- Google'ın Reklamları sıralama mantığı ve Açık artırma sistemi
- Anahtar Kelime Kalite Puanı nedir ve Kalite Puanı nasıl artırılır?
- Adwords hesabı oluşturma ve hesap erişim türleri
- Hesap düzeyinde yapılan ayarlar
- Google Müşteri Merkezim kavramı, Adwords Hesaplarının Müşterim Merkezim'e Bağlanması ve Yönetilmesi
- Adwords hesabı ile Google Analytics in ilişkilendirilmesi
- Analytics deki ortalama oturum süresi, oturum başına ziyaret edilen sayfa sayısı, hemen çıkma oranı gibi parametrelerin adwords de gözükmesini sağlama
Google Adwords Eğitimi - Kampanya Oluşturma ve Kampanya düzeyinde yapılacak ayarlar
- Reklamın yayınlanacağı Ağları belirleme
- Reklamların gösterileceği cihazları belirleme
- Reklamların gösterileceği yerleri belirleme
- Hangi arayüz dillerini kullananların hedefleneceğinin belirlenmesi
- Teklif Stratejisinin, TBM ve Günlük bütçenin belirlenmesi
- Konum, Site Bağlantıları, Telefon ve Açıklama metni gibi Reklam Uzantılarının reklama eklenmesi
- Adwords e yeni eklenen Mesaj Uzantısı ve Ek Açıklamalı Snippet Uzantılarının reklamlarda kullanımı
- Google My Business hesabımızdaki yer ve işletme bilgilerinin adwors reklamında görünmesini sağlama
- Daha önce oluşturulmuş bir kampanyadaki ayarları kopyalama ve kullanma
- Başka bir kampanyadan Negatif Anahtar Kelime listesi aktarma
Reklam Grubu Oluşturma ve Reklam Grubu düzeyinde yapılacak Ayarlar
- Reklam Metni Yazma ve Dikkat edilecek hususlar
- Google Adwords Eğitimleri'nde Araya Anahtar Kelime özelliğini kullanarak Reklamın alaka düzeyini artırma
- Adwords Kampanyalarının etkisi artırmak için, Geri Sayım Sayacının reklamlarımızda kullanılması
- Reklamı tetikleyecek Anahtar Kelimelerin Belirlenmesi
- Adowrds'ün Anahtar Kelime Planlayıcısı'nı kullanarak anahtar kelime ekleme
- Reklam grubu için varsayılan teklifin belirlenmesi ve Arama trafiği tahmini alma
- Belli bir rakibin üzerinde yer almak için "Hedef Geçiş Paylı" Teklif Stratejisinin uygulanması
- Bir reklam grubunun altında farklı reklamlar oluşturma ve reklamların gösterim rotasyonunu ayarlama
- Bir kampanyanın içinde yeni reklam grupları oluşturma ve silme
- Kampanya ve reklam gruplarının duraklatılıp, etkinleştirilmesi
Faturalandırma Ayaları
- Faturanlandırma adresinin bulunduğu ülke seçimi
- Fatura Bilgilerinin girilmesi ve Ödeme türünün seçilmesi
Reklam İstatistiklerinin İncelenmesi ve Optimizasyon Yapılması
- Reklam istatistiklerinde görünmesi istenen metriklerin ayarlanması
- Google Adwords reklam gruplarına ait gerçek arama terimlerinin incelenmesi ve bunlara bakarak Negatif anahtar kelime tanımlama
- Reklamları, Görüntülü Reklam Ağı'nda Bazı Sitelerde Hariç Tutma
- Kalite Puanları düşük kalıyorsa, hızlı bir şekilde kalite puanını artırmak için yapılabilecek ayarlar
- Günlük bütçe çok hızlı bitiyorsa alınabilecek önlemler
Kampanya ve Reklam Grubu Düzeyinde Kural Oluşturma
- Reklamların etkinleştirileceği ve duraklatılacağı durumların belirlenmesi
- Varsayılan TBM ve GBM teklifinin artırılacağı ve azaltılacağı durumları belirleme
- Günlük bütçenin artırılacağı ve azaltılacağı durumları belirleme
- Kampanya ya da Reklam Grubu düzeyinde Cihaza göre maksimum TBM tekliflerinin yüzde olarak artırılıp - azaltılması
- Reklamın gösterileceği yer bazında maksimum TBM tekliflerinin yüzde olarak artırılıp-azaltılması
Reklam Dönüşüm Takibi
- Dönüşüm nedir?
- Dönüşüm kodu oluşturma
- Dönüşüm oranlarının takibi
- Dönüşümlere göre Hedef EBM Teklifi belirlemek
- Kampanyanın Yatırım Getirisinin(YG) Hesaplanması
Google Adwords Raporlama
- Reklamlara ilişkin raporların hangi sıklıkta, hangi metriklerle, hangi mail adreslerine otomatik gönderileceğinin ayarlanması
- Reklamımızın, diğer rakiplerimizle ne sıklıkta çakıştığı ve hangi oranda rakibimizin üstünde gözüktüğü gibi parametrelerin analizi
Adwords Eğitimleri nde Yeniden Pazarlama Kampanyası oluşturma
- Re-Marketing ( Yeniden Pazarlama) Nedir? Google Adwords Kampanyalarının verimini artırmak için Yeniden Pazarlamanın önemi
- Yeniden Pazarlama Kodu nun adwords den alınıp siteye yerleştirilmesi
- Google Adwords ün Yeniden Pazarlama Listesi oluşturması için kural tanımlama
- Görüntülü Reklam Ağı nda yeniden pazarlama reklamları için kullanılacak görsellerin adwords e yüklenmesi
- Yeniden Pazarlama Listeleri istenilen boyuta gelince reklam grubunun yayının başlatılması
- Geliştirilmiş TBM kullanarak dönüşüme yol açma potansiyeli olan reklamlar için Maks. TBM nin % 30 a kadar otomatik artırılmasını sağlama
Adwords Eğitiminde Alışveriş Reklamcılığıı Kampanyası Oluşturma
- Adwords hesabımızı Google Merchants e bağlama ve adwords tarafından onaylama
- Merchant Center den hesap ayarlarımızı yapma
- Sitemize merchant kodunu yerleştirip, site sahipliğimizi doğrulama
- E-ticaret e konu olan ürün bilgilerinin google e-tablolara girilip kaydedilmesi