Etkinlik iki oturum olarak gerçekleşecektir.
Birinci oturum:
IBM'de Dijital Pazarlama Optimizasyon Sorumlusu olarak çalışan Levent Altunyurt "Kullanıcı deneyiminin temeli olarak insan beyni" sunumu ile kullanıcı deneyiminin biraz daha derinliklerine inecektir.
İkinci oturum:
İnternet Start-up Stratejisti ve Web Analitik Danışmanı Ari Bencuya " A/B Testleri ve Pazarlama Optimizasyonu" sunumu ile kullanıcı deneyiminin pazarlama stratejilerinde ki öneminden bahsedecektir.
Kullanıcı Deneyimi ve Kullanılabilirlik üzerine Türkiye'nin ilk etkinlikler serisi olan UX Kafe Toplantıları 2013 Eylül ayından bu yana toplamda 12 toplantı düzenledi.
-Kullanıcı Deneyimi Tasarımı üzerine herkesin ücretsiz olarak katılabildiği bu toplantılara özellikle;