AMAÇ
Günümüzün ağır rekabet ortamında tek çıkış yolunun ürün ve hizmette farklılık ve yenilik yapılması gerektiğiniherkes biliyor. Ama bunun nasıl yapılacağına dönük kimsenin fazla bir fikri yok. Ürün inovasyonu eğitimi bu yolların bulunması ve üretilmesine yönelik teknikleri içermektedir.
Aynı Zamanda; Ürün konseptleri ve verdiği mesajlarda standartlaşmanın aşılması, Ürün tasarımında ve hizmet anlayışında önemli değişiklikler ve yenilikler oluşturmak, Çeşitli teknik ve alıştırmalarla katılımcıların, yaratıcı kabiliyetlerinin gelişmesi ve güçlendirilmesi amaçlanmaktadır.
İÇERİK
HEDEF KİTLE
Firma Ar-Ge çalışanları, pazarlama elamanları, üst düzey yöneticiler, ilgili olanlar ve ilgi duyanlar.
SÜRE: 2 Gün / 12 Saat