Yeni iş kültüründe çağdaş algı her geçen gün görselden daha fazla etkilenmektedir. Tüm dünyada, aslında görmediklerini imajlarından tanıyan bir kitle yetişmekte. İmajı oluşturmada da fuarların ve fuarcılığın önemi yadsınamaz.
Türkiye, çarpıcı ekonomik ve endüstriyel potansiyeli ile dünyada en çok gelecek vaat eden ülkelerden bir tanesidir. Bu çerçevede, uluslararası fuarlar üretim noktasında sorunu bulunmayan ancak küresel rekabetin dünya pazarına yön verdiği günümüzde bilinirliğini arttırma ihtiyacı içinde olan Türk sanayicisi için önemli bir rol oynamaktadır. Dolayısıyla, Türkiye hem alıcı hem de satıcılar için önemli bir pazardır.
Trio Exhibition Management, Türk sanayicisinin dünya pazarında yerini alması noktasında hedef belirleme ve bu hedefe ulaşmalarını sağlama konularında katkı koyma hedefi ile yola çıkmıştır. Bu çerçevede dünya ölçeğinde var olabilmenin temel şartlarından olan fuarcılıkta Türkiye’ yi bir merkez yapabilme çalışmasının yanı sıra Türk sanayicilerine de yeni, kirletilmemiş ve keşfedilmemiş pazarlar sunabilmeyi hedeflemektedir.
Ekibimizle birlikte bugüne kadar dünyanın önde gelen pek çok organizatörüyle çalışarak Orta Doğu, Afrika ve Uzak Doğu’ yu da içine alacak bir coğrafyada bulunan 47 farklı ülkede düzenlenen 17 farklı sektörde 700’ den fazla uluslararası fuara Türkiye’ den firma katılımları gerçekleştirmiş bulunmaktayız. Trio Exhibition Management dünya çapındaki en önemli fuar organizatörleri ile yeni iş birliktelikleri kurmaya devam etmektedir.