8 Kasım 2014, Cumartesi - 9 Kasım 2014, Pazar
09:30 - 16:30
Ücretli
0 216 368 10 65
AMAÇ
Program, telefonda iletişim yapan kişilerin etkin dinleme ve itirazı anlama becerilerini geliştirmeyi, farklı müşteri tiplerini yönetmenin ve geri bildirimde bulunmanın inceliklerini aktarmayı, öfke yönetimi konusundaki yetkinliklerini artırmayı amaçlamaktadır.
İÇERİK
E POSTA KURALLARI
AMAÇ
Yazışmalarınız profesyonelliğinizi yansıtıyor mu? Uygun yazışma kurallarını öğrenin. Yazım hatalarının farkına varın. Mesajları anlayın. Yazışmalarınızla profesyonelliğinizi yansıtın. Uygun yazışma kurallarını öğrenin.
İÇERİK
HEDEF KİTLE
Telefon ve E Posta iletişimi kuran herkes
SÜRE: 2 Gün / 12Saat