21 Eylül 2019, Cumartesi - 22 Eylül 2019, Pazar
11:00 - 17:00
Ücretli
0212 983 51 39
Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi ile etkili içerik üretin ve sosyal medya reklamlarında uzmanlaşın!
Bu eğitim paketi; Sosyal Medya İçerik Atölyesi ve Facebook & Instagram Reklamcılığı Eğitimi serilerini kapsamaktadır.
Sosyal Medya İçerik Atölyesi ile markanızı sosyal medyada en iyi şekilde yönetin!
Sosyal Medya’da paylaşılır, etkili içerik nasıl oluşturulur? İçerik trendleri nelerdir?
Facebook & Instagram Reklamcılığı Eğitimi ile hedef kitlenize en uygun maliyetlerle ulaşın, satışlarınızı ve marka bilinirliğinizi zirveye taşıyın!.
Eğitime Katılım Koşulları Nelerdir?
Eğitim başlangıç seviyesi olup temel bilgisayar kullanımına sahip tüm katılımcılarımıza açıktır.
Bu Eğitime Kimler Katılmalıdır?
Eğitim Bedeline Neler Dahil?
✔ İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI,
✔ Promosyon ve İndirimler,
✔ 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği,
✔ Eğitim materyalleri,
✔ Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim,
✔ Otel Konforunda Eğitim,
✔ Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar.
Eğitim Başlıkları
Sosyal Medya İçerik Atölyesi 1. GÜN
Dijital içerik türleri nelerdir?
Dijital içerik üretimi nasıl planlanır?
Dijital marka iletişiminde içeriğin önemi ve vaka çalışmaları
Dijital içerik üretiminde kullanıcı arama alışkanlıklarının önemi
Dijital içerik, blog yazarlığı ve SEO ilişkisi
İçerik pazarlaması ve kurumsal bloglar
SOSYAL MEDYA İÇERİK STRATEJİLERİ
Sosyal medya stratejisi nasıl oluşturulur?
Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma
Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi
Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi
Rakip Analizlerinin yapılması.
Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması
SOSYAL MEDYA İÇERİK TAKVİMİNİN HAZIRLANMASI
Hedef kitle nasıl tespit edilir?
İletişim dili oluşturma
Zaman, metin, mecra ayrımı
Etkileşim ve içerik stratejisi
SOSYAL MEDYADA MARKA ENTEGRASYONU
Sosyal medya marka entegrasyonu
Sosyal medya yönetim araçları
Sosyal medyada marka duruşu geliştirme
Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı
Örnek durum incelemeleri
SOSYAL MEDYADA KRİZ YÖNETİMİ
Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?
Sosyal medya krizlerine müdahele etme
Sosyal medya krizi için genel stratejiler
Facebook&Instagram Reklamcılığı Eğitimi 2. GÜN
Facebook Reklamcılığına Giriş
Online Dünyada Facebook Reklamcılığının Önemi ve Fırsatlar
Hedef Oluşturma
Facebook Business Manager Kullanımı
Power Editör Kullanımı
Pazarlama Amacına Göre Facebok Reklam Modelleri
Bilinirlik Oluşturma
Sayfa Tanıtımı Reklamları
Marka Bilinirliği Reklamları
Yerel Bilinirlik Reklamları
Erişim Reklamları
İlgi Oluşturma
Etkinlik Reklamları Copy
Trafik Reklamları
Etkileşim Reklamları
Uygulama Yüklemeleri
Video Görüntülemeleri
Potansiyel Müşteriler Bulma
Dönüşüm
Dönüşümler
Mağaza Ziyaretleri
Ürün Kataloğu-Satışlar
Teklif Sistemleri ve Hedef Kitle Oluşturma
Teklif Verme Seçenekleri (TBM, BGBM vd.)
Teklif Sistemlerinin Avantaj ve Dezavantajları
Hedefleme Seçenekleri ve Doğru Hedef Kitle Seçimi
Özel Hedef Kitle Oluşturma
Kitleleri Hariç Tutma Copy
Dönüşüm Oluşturma ve Takibi
Facebook Pixel Türleri
Özel Dönüşüm Oluşturma Copy
URL Parametreleri ve Pixel Takibi
Etkili Facebook Reklamları İçin İpuçları ve Örnekler
Facebook Reklamlarında A/B Testleri Copy
Facebook Sayfa Reklamlarında 0,003 TL Ödemenin İpuçları ve Teknikleri
Facebook Video Reklamlarında 0,0004 TL Ödemenin İpuçları ve Teknikleri
Örnek Reklam Çalışmaları ve Değerlendirmeler
Soru-Cevap Bölümü
INSTAGRAM REKLAMCILIĞI
Instagram Hesabını Bağlama
Yüksek Performanslı Instagram Reklamları Oluşturma
Instagram Reklamı Oluştururken Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar
Instagram Reklamları İçin Reklam İlkeleri
Instagram Kalite Kuralları Nedir?
Instagram Reklamlarında Bütçe Planlaması Nasıl Olmalıdır?
Reklamları Düzenleme ve Yönetme
Instagram Reklam Sonuçlarını Görme ve Ölçme
Instagram Reklamlarında Doğru Hedef Kitle Seçimi Nasıl Olmalıdır?
Instagram Reklam Modelleri
Görsel Öne Çıkarma
Hikaye Reklamları Copy
Video Öne Çıkarma
Uygulama İndirme
Çoklu Görsel Öne Çıkarma (carousel ads)
Soru-Cevap Bölümü
Eğitmen
Atalay Vatansever
Atalay Vatansever dijital pazarlama kariyerine lokal bir ajansta Garanti Bankası markası ile başladı. Ardından çeşitli ajanslarda hemen her sektörden lokal/global pazarın en önemli markalarıyla çalıştı. Bunlardan bazıları The Coca-Cola Company, Defacto, zingat.com, Ticket Yemek Kartı… FMCG’den B2B’ye kadar geniş bir yelpazede dijital pazarlama uygulamalarında tecrübesi sahibi ve Carat Media’nın performans pazarlama departmanında yönetici tecrübesi var. Google Ads, Facebook Business Manager ve Google Analytics araçlarında uzman, üçünde de sertifikalı kullanıcı. Birincil olarak performans pazarlaması uzmanı olsa da dijital pazarlamanın her alanına ilgi duyuyor.
Azade Seren Özaltun
İçerik yönetimi ve medya alanında ONLY Ankara Dergisi editörlüğü ile başlayan Azade Seren Özaltun, ardından elmasepeti.com ve elmacipazari.com’da İçerik Yöneticiliği ve Sosyal Medya Danışmanlığı yaptı. Ajans tecrübesi süresince hızlı tüketim, sağlık, sanayi sektörlerine marka temsilciliği olmak üzere B2B ve B2C dijital pazarlama kampanyaları üreten Azade Seren Özaltun, 2015 yılında kendi ajansı Bee Digital’i Ankara’da kurmuş olup, şu an ağırlıklı olarak Adana ve İstanbul markalarına dijital pazarlama, içerik yönetimi ve yaratıcı kampanya oluşturma alanlarında hizmet vermektedir. Azade Seren Özaltun, Dijital Pazarlama Okulu’nda Sosyal Medya İçerik Eğitimi vermektedir.
Eğitim Fiyatı ve Ödeme Seçenekleri
Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi KDV Dahil 750TL dir. Eğitimi satın almak için 2 tür ödeme yöntemimiz bulunmaktadır.
3 ve üzeri grup katılımlarına özel fiyat teklifi için iletişime geçebilirsiniz.
Eğitim Detayları
21-22 Eylül Cumartesi- Pazar: Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi
Yer: Galata Business Center
Tomtom Mahallesi, İstiklal Cd. 187/148, 34434 Beyoğlu/İstanbul
Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da [email protected] mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.