İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi - İşletme Kulübü katkılarıyla...
Sosyal medya ve pazarlama hakkında bilmediklerinizi burada öğreneceksiniz. Kendinizi sosyal medya alanında geliştireceksiniz.
Günümüzde ana akım medyanın yanında, Facebook ve Twitter gibi sosyal ağlarda oluşan medyanın gücü ve etkisi de ciddi biçimde kabul edilir oldu. Bu yüzden, "sosyal medya" kavramı bir olgu olmaktan çıktı, gerçeğe dönüştü.
Peki, nedir bu sosyal medya? Sınırları nedir? İletişimcilerin ve pazarlamacıların buna yaklaşımı nasıl olmalıdır?
İşte, kendini "Sosyal Medya" alanında geliştirmek ve uzmanlaşmak isteyenler için kaçırılmayacak bir fırsat!
Tüm gün boyunca doyurucu ve sertifikalı bir eğitim alacaksınız.
*****İNGİLİZCE-TÜRKÇE SERTİFİKALIDIR*****
Konuşmacılar:
* Bahadır Atasoy – sosyalmedya.co Şef Editörü
* Ercüment Büyükşener – Dijital İletişim
* Beybin Esen – Blab – İçerik Kraldır
* Burak Sarizi - İşte Sosyal - Sosyal Kariyer
* Renay Keskin - Online Pazarlama
* Yasin Kaplan - MooF - Kurucu, Direktör
* Tuğba Gül – Studyo Moderna – Sosyal Medya
* Sinan Eryiğit - GetSocial, Kurucu
* Erdal Kaya – Adlive İnternet Ytr. (Partner) Performans Ölçümleme
* @Kutup_Zencisi (Twitter Paneli)
* @Taci_Kalkavan (Twitter Paneli)
* @_metrobus_ (Twitter Paneli)
* Gökhan ALTINORDU @TwetimGeldi – Wanda - Socialist (Twitter Paneli)
* Selcan AYDIN @Falanca – Reklam Yazar (Twitter Paneli)
* Ceyhun Yılmaz (Teyit Bekleniyor)
Eğitim İçeriği:
Sosyal Medya'ya Giriş
- Sosyal medya nedir?
- Neden sosyal medya?
Sosyal Medya Mecraları
- Mecra tanımları, neden varlar? Ne işe yararlar?
- Kullanım şekilleri
Sosyal Medya Pazarlaması
- Temel kavramlar
- Temel stratejiler
- Marka hesapları ve yönetimleri
- Marka iletişimi
- Sayfa kurulumu
- Kampanya oluşturma
- Hedef kitle belirleme
- Hedef kitleye ulaşmada belirlenen stratejiler
Türkiye İş Kulübü, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi ve Moof İstanbul işbirliğinde gerçekleştirilecektir.