SEO Gold Package

Eğitim / Bilim Teknoloji

7 Ekim 2017, Cumartesi - 8 Ekim 2017, Pazar

10:00 - 17:00

Ücretli

0212 983 51 39

[email protected]

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

SEO Gold Package Eğitimi ile dijital kariyerinizde zirveye çıkın!

SEO Gold Package Eğitimi, SEO’ya yeni başlayan ve bu alanda kendini geliştirmek isteyen kişi/kurumlar için benzersiz bir eğitim fırsatı sunuyor. “SEO & SEM İnternette Görünür Olmanın Yolları” kitabının yazarı ve GroupM‘de Data&Technology Director olarak görevini sürdüren Aykut ASLANTAŞ‘ın eşsiz anlatımıyla 2 gün sürecek UYGULAMALI bu eğitim ile SEO’yu kapsamlı bir şekilde öğreneceksiniz.

▶ DeepCrawl ve SEMrush sponsorluğunda gerçekleşecek bu eğitimde tüm katılımcıları sürpriz hediyeler bekliyor.
▶ Ayrıca DeepCrawl ve SEMrush toolarını bizzat global yöneticilerinden Skype Call ile dinleme fırsatı!

Süper erken kayıt: 22 Eylül- 30 Eylül 750 TL
Erken kayıt: 30 Eylül- 3 Ekim 800 TL
Son kayıt: 3 Ekim-7 Ekim 850

Eğitimin Hedefleri

SEO Gold Package Eğitimi ile Google geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir SEO stratejisi nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.

Eğitime Kimler Katılmalıdır?

▶ İşletme sahipleri ve/veya ortakları,
▶ İşletmelerin/Markaların Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları,
▶ İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,
▶ Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen herkes,
▶ Bir şirkette SEO yöneticisi olmak isteyen,
▶ Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,
▶ Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
▶ Kendi işletmesinin SEO çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.

Gerekli Ön Bilgiler Nelerdir, Herkes Katılabilir Mi?

SEO Gold Package Eğitimine katılmak için temel seviye bilgisayar bilgisine sahip olmanız yeterlidir. Eğitim tüm katılımcılara açıktır.

Bu Eğitim Katılımcıya, Neler Katar?

SEO Gold Package Eğitimi ile Google geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir SEO stratejisi nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.

Ayrica organik arama sonuçlarında yer almanın incelikleri ve temel SEO teknikleri konusu katılımcılara aktarılacaktır.

  1. Piyasada nadir bulunan SEO uzmanı olma şansını yakalayacaksınız.
  2. Bireysel olarak SEO optimizasyonu yapabilmek için gerekli olan bilgi ve donanıma sahip olacaksınız.
  3. Organik aramalarda ilk sayfada olmanın temel tekniklerini öğrenmiş ve SEO dünyasına giriş yapmış olacaksınız.

Eğitim Bedeline Neler Dahil?

✔ İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI
✔ 
Promosyon ve İndirimler
✔ Eğitim sonrası 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği
✔ Eğitim materyalleri
✔ Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim
✔ Otel Konforunda Eğitim
✔ Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar

Eğitim Fiyatları ve Ödeme Seçenekleri

◆ SEO Gold Package Eğitim Fiyatı KDV Dahil 750 TL’dir. 

◆ Öğrenci katılımlarında, 3 ve üzeri grup katılımlarına özel indirim oranı belirlenir.

◆ Birebir özel eğitimler ve kurumsal katılım talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

EĞITIM BAŞLIKLARI

SEO’ya GİRİŞ

  • Arama motorlarının çalışma mantığı
  • SEO kavramı
  • Neden SEO?
  • Black SEO Nedir? Hangi teknikler kullanılır? Kimler, neden kullanır?
  • White SEO nedir?
  • Grey SEO nedir?
  • Google’ın 200 sıralama kriteri

SİTE YAPISI

  • SEO uyumlu domain ve hosting seçimi
  • Robots.txt dosyası ve optimizasyonu
  • Sitemap(site haritası) dosyası oluşturma
  • 404 sayfaları ve SEO ilişkisi
  • 301 yönlendirme
  • Site hızı
  • W3C standartları
  • Semantik SEO ve Schema Yapıları
  • HTTPS ve SEO İliişkisi

ON PAGE (SİTE İÇİ) SEO

  • Açılış sayfası deneyimi
  • Meta etiketleri ve optimizasyon
  • H etiketleri ve optimizasyon
  • URL yapıları ve SEO uyumlu URL
  • Resim etiketleri ve görsel sonuçlar
  • Site içi teknik analiz ve hata tespiti
  • Site içi linkleme
  • Search Console ve kullanımı
  • Google Tag Manager ve SEO
  • Google Analytics ve SEO
  • Crawl Budget ve optimizasyonu
  • Hızlı index alma ipuçları
  • Rich snippets(zengin cevaplar) ve kullanım şekilleri
  • UX önerileri
  • Site içi optimizasyon araçları

İÇERİK

  • SEO uyumlu içerik stratejisi belirlemek
  • Anahtar kelime araştırma araçları
  • Hedef anahtar kelime seçimi
  • Title, description, keywords ve etiketler
  • Doğal, özgün ve faydalı içerik oluşturma
  • Özgün görsel oluşturma ve optimizasyonu
  • İçerik analiz araçları ve kullanımı

OFF PAGE (SİTE DIŞI) SEO

  • Site Dışı SEO nedir?
  • Site Dışı SEO neden önemlidir?
  • Backlink nedir?
  • Kalite backlink nasıl ve nereden alınır?
  • Doğal link inşası nasıl yapılır?
  • Rekabet ve rakip analizi
  • Site dışı SEO araçları ve kullanımı
  • Zararlı backlink bağlantılarını önleme
  • Rekabet ve rakip analizi

GOOGLE ALGORİTMALARI

  • Algoritma nedir? Google neden kullanır?
  • Google algoritmalarını neden günceller?

GOOGLE BOTLARI

  • Google botları nedir? Nasıl çalışır?
  • Google botlarınn önemi
  • Spam bot engelleme

POPÜLER SEO ARAÇLARI VE KULLANIMI

  • Moz
  • Majestic
  • Ahrefs
  • SEMrush
  • SearchMetrics
  • Screaming Frog
  • DeepCrawl

SOSYAL MEDYA VE SEO

  • SEO için sosyal medya stratejisi belirleme
  • Sosyal medya sinyallerinin SEO’ya etkisi
  • Hangi mecrayı tercih etmeli?

RAPORLAMA

  • SEO yatırım ve geri dönüşü
  • SEO raporunda olması gerekenler
  • SEO rapor araçları ve örnekler

WORKSHOP (UYGULAMA BÖLÜMÜ)

  • Web site analizi
  • Teknik analiz
  • Görsel analiz
  • İçerik analizi
  • Rakip analizi
  • Strateji belirleme
  • Hedef kitle belirleme
  • Hedef anahtar kelime seçimi
  • E-ticaret siteleri için strateji
  • Optimizasyon
  • Teknik optimizasyon
  • Tasarım optimizasyonu
  • Görsel optimizasyonu
  • İçerik optimizasyonu

EĞİTMEN HAKKINDA

Aykut ASLANTAŞ / Data&Technology Director at GroupM

7 senedir startup ve ajans tarafında dijital pazarlama alanında bir çok değerli yerel ve global marka ile çalıştıktan sonra şu anda GroupM Türkiye bünyesinde Data ve Teknoloji Direktörü olarak aktif iş hayatına devam etmektedir. 2010 yılında bu yana tüm Dünya’da 35 Ülkede bulunan Google Developer Group Türkiye’de gönüllü olarak Digital Marketing çalışmaları yapmaktadır. 2010-2011 yıllarında 2 yıl üst üste Mini MBA programını bitirmiş olup aynı zamanda Kalite Yöneticiliği ve İç Denetçilik uzmanlıkları yetkinliklerine sahiptir. 2012 yılının Ekim ayında bilişim alanında Türkiye’nin önde gelen yayın evlerinden biri olan Pusula Yayınevi’yle birlikte SEO & SEM üzerine kitabı tüm kitapçılarda yer almıştır. 2015 Mayıs ayında ise Android Mutfağından Seçmeler kitabında App Store Optimization konusuna değinerek GDG Türkiye ile ilk kitabı yayınlanmıştır.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Kworks / Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
İstanbul / Şişli
19 Mayıs Cad. Golden Plaza Kat:1 No:1
Etkinlik Konuları
Aykut Aslantaş
Data&Technology Director at GroupM