Selcen Uyguntüzel

Selcen Uyguntüzel Resmi
İletişimde inovasyonun ve samimiyetin önemine inanan ve teknoloji ile insani değerleri bir arada yorumlayarak, gelecek vadeden Çağrı Merkezi Sektöründe kariyerinin her adımında, fark yaratan projelere imza atan bir Endüstri Mühendisi C. Selcen Uyguntüzel.

Chicago’da müşteri deneyimi eğitimi ardından, müşteri hizmetleri ve özellikle çağrı merkezi sektöründe uzmanlaşmış danışmanlık firması Procat İnternational’da, proje yöneticisi olarak çalıştı. Uyguntüzel, pek çok marka ve kurum için, A’dan Z’ye çağrı merkezi yönetimi, müşteri deneyim yönetimi, süreç yönetimi, değişim yönetimi, performans yönetimi, outsourcing vb alanlarda, müşteri odaklı kuruluşların performansını arttırıcı, inovatif çözümler içeren projelerle danışmanlık hizmeti vererek, yönetici ortağı olduğu Client Company’de danışmanlık kariyerini sürdürdü. Danışmanlık projelerinin yanı sıra, kısa süre Callpex’te Süreç ve İş Geliştirme Direktörlüğü görevini üstlendi. Uzun yıllar Danışmanlık yaptığı VESTEL ailesinde, Ocak 2013’te katıldı.

Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü görevini üstlenen Uyguntüzel, mutlu çalışan, mutlu müşteri yaklaşımıyla, ekibi ile Vestel müşterilerinin takdiri ve teşekkürü peşinde koşuyor.

Yer Aldığı Etkinlikler

3 Haziran 2014
Salı
15. Mükemmelliği Arayış Sempozyumu
İzmir Hilton Oteli / İzmir