19 Aralık 2015, Cumartesi
10:00 - 17:00
Ücretli
0 532 276 40 91
"Türk İşi İkna" kitabının yazarı Erdem Karagöz'ün "Satış İknası" semineri, 19 Aralık'ta Best Western Plus'ta gerçekleşiyor.
Sahadan 4 analiz ve çok özgün simülasyonlar...
Eğitim beklentileri %100 karşılanıyor. Eğitmenler saha deneyimlerini sizinle paylaşıyor. Üç davranış değişikliği eğitimin ana hedefidir. Eğitim kavramsallık ve teoriden uzak pratik bilgiler içermektedir.
Bir eğitim 2 eğitmen...
Eğitmenler: Erdem Karagöz ve Fatoş Kanıtemiz
Eğitim uygulaması; her simülasyon önce eğitmenler tarafından anlatılır ve hemen katılımcılar uygulamasını yapar, grup tarafından değerlendirilir. Eğitmenler açıklama yapar. Eğitim sonunda yazılı geri bildirim yapılır.
Simülasyon 1: Satışa Hazırlık
Satıcının kendini satışa hazırlaması (İlk 7 saniye etkisi, Duygusal bellekte nasıl yer alacaksınız? Neden sorusundan kurtulmak, önce eylem sonra duygu, öz imaj ve öz değer yönetimi, değerlisiniz, tavır yönetimi, konfor alanı, red edilmek ve kazanma arzusu)
Simülasyon 2: Müşteri Bulmak ve Elde Tutmak
Satıcının en değerli müşterileri bulması ve eldeki müşterileri tutma teknikleri (Müşteri ne ister? Müşteri istihbaratı nasıl yapılır? Randevu alma teknikleri, aynı müşteriye daha fazla satmak, ilk satış, müşteriden referans alma yolları, müşterinin temel sorunları ve çözüm yolları)
Simülasyon 3: İtirazları Yönetmen
Müşteri itiraz ediyorsa satın alma sinyalidir. İtiraz etmeyen müşteri satın almaz, itirazları yönetmede etkin dinleme ve güçlü soru sorma taktikleri, görsellikten yararlanmak, müşteri uyumlama, öfke kontrolü, kazanan olmak)
Simülasyon 4: Satış Kapama Teknikleri
Satış kapama sinyalleri, sürdürülebilir ikna teknikleri, salam taktiği, müşterinin öncekilerini algılama, geri bildirim,satış kapanışta hipnotik dil kullanımı, susmanın gücü ve görüşmeyi fatura çevirmek