Amaç :
Kamu ve Özel sektörde sağlık kurumlarında ve sağlık turizm işletmelerinde çalışan yöneticilerin, yurtdışı hasta birimlerinde çalışan yönetici ve personelin, Sağlık Turizmi alanında artan rekabet ortamına ayak uydurabilmeleri için, gerçekleşen tüm yeniliklerden ve gelişmelerden haberdar olmaları ve yetkinliklerini sağlamlaştırarak kurumlardaki etkinliğin ve verimliliğin arttırılmasını sağlamaktır.
Türkiye’nin sağlık Turizm hedeflerine ulaşmak, 500 bin nüfuslu sağlık sektöründe atıl yabancı hasta kapasitesine ulaşmak için yapılacak işlerin tamamının anlatılacağı bu eğitimde Sağlık Turizmi, turistin sağlığı, hizmet ve ticaret paradoksundan çıkarak Sağlık Turizm Stratejisi oluşturmak yönetmek sorularını cevaplayacak bu eğitim aynı zamanda yeni bir kariyer hedefin de olanlara da ufuk açacaktır.
Türkiye’nin 2023 hedefleri doğrultusunda sağlık kurumlarına gelecek yurtdışı hastaların yönetimi, hastaların yönlendirilmesi, tedavisinin sağlanması, ücretlendirilmesi nasıl yapılmalı, teşviklerden faydalanılması konusunda neler yapılmalı. Birçok sağlık kurumunun yapmak istediği fakat yeterli bilgisi olmadığı için bir türlü başlayamadığı yurtdışı hasta ile ilgili pratik bilgiler bu eğitimde toplandı.
- Konular:
1. Yurtdışı Amaçlar ve Hedefler
2. Uluslararası Hasta Merkezi
3. IPC iletişim Sosyal Mecra
4. Yurtdışı Hasta ve Sigorta Kavramı
a) Özel Sağlık Sigortası
b) Seyahat Sigortası
c) Kredi Kartı Sigortası
d) Ülkemizin SGK Sözleşmesi İmzaladığı Ülkeler ve Kullanılan Formlar
5. Hasta Başvuru Süreci
6. Yurtdışı hastanın kapıdan kapıya süreçleri,
7. Sağlık Turizm Acentası Nedir Ne değildir
8. Sağlık turizm Acentası Yönetişimi
9. Dijital Pazarlama Kanalları yönetimi ile Sağlık turizminde hasta bulma edinme
10. Ülkemizdeki Bilinen Bazı Asistans Şirketler ve IAG Üyeleri
11. Sigorta/Asistan Şirketin, Epikriz ve Proformayı İnceleme Aşaması
12. Epikriz Yazarken Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
13. Proformaların Kontrol Kriterleri
14. Hastane Programına Kurum Tanımlama Süreci
15. Ekonomi Bakanlığı Teşvikleri ile ilgili temel bilgi
- Eğitim cevap bulunacak konular;
► Hangi Hedef Ülkelere yönelik hangi pazarlama stratejileriyle iş planı yapılır?
► Hangi Ülkelerdeki sigorta şirketleriyle nasıl süreçler izlenmelidir, hangi şartlarda ne tür anlaşmalar yapılmalıdır?
► Sağlık Turizmi ve Turizm Sağlığı nasıl bütünleştirilir?
► Uluslararası Hasta Hizmetleri ekipleri nasıl organize edilmeli, hangi operasyonel süreçleri bilmeli ve ekip kimlerden oluşmalıdır?
► Yurtdışı Kurumsal İletişimde Digital Marketing yönetimi nasıl yapılır ve bu konularda nelere dikkat edilmelidir?
► Yurtdışı için çağrı merkezinin anlamı nedir?
► Sağlık Turizm Acentası Nasıl Kurulur ve Yönetilir
► Uluslararası hasta hakları ve hukuksal sorumluluklar
► Finansal yönetim ve uluslararası para trafiği ile kamu hastanelerinin sağlık turizmi yönetimi
- ÇALIŞMAYA KİMLER KATILABİLİR
► Kamu / Özel Sağlık Kurumu Yöneticileri
► Kamu / Özel Sağlık Kurumlarında görev yapan yurtdışı hasta birimleri sorumluları ve çalışanları
► Sağlık Turizm işletmelerinde çalışan yöneticiler
► Konuyla ilgili diğer sağlık çalışanları
► Konuyla ilgili diğer meslek mensupları
EĞİTİM YERİ
The Ritz-Carlton, Istanbul
EĞİTİM TARİHİ
29.10.2016 – 30.10.2016
Kontenjan 25 Kişi İle Sınırlıdır.
Saat 09:30 – 17:00 Arası Yemek ve İkramlar Dahildir.
2 Günlük Eğitim Bedeli 999 TL dir