Rafal Ohme

Rafal Ohme Resmi
Rafal Ohme (PhD) “Consumer NeuroScience” konusunda araştırmalar yapan dünyanın önder isimlerinden biridir. Psikoloji profesörü olan Rafal Ohme, duygu, iletişim ve beyin araştırmaları konusunda uzmandır.

1995-1996 yıllarında Fulbright bursu alarak Kellogg School of Management’a kabul oldu. 1996-2002 arasında ise Stanford University Psikoloji Bölümünde akademisyen olarak görev aldı. Şu anda Polonya’da Sosyal Bilimler Üniversitesi’nde eğitim vermektedir. Ayrıca Çin Beijing Renmin Üniversitesi’nde yarı zamanlı eğitimendir.

1997 yılında NEUROHM isimli bilimsel araştırmalar yapan ve beyin dalgaları üzerine yaptığı yeni araştırma yöntemlerini kullanan araştırma şirketini kurdu. Firma bu yöntem ve metodları Amerika, Japonya ve Avrupa’daki şirketlere lisanslamaktadır.

Ohme başlıca pazarlama, psikoloji ve nöro bilimsel derneklerin üyesi olup dünyanın önde gelen bilimsel dergilerinde yazmaktadır.

New Mind of Consumer (baskıda), Unconscious Affect (2007), Subliminal Facial Information (2003) ve Trilogy Automaticity (2001,2002,2003) isimli kitapların yazarıdır.

Amerika, İngiltere, Hollanda, Almanya, İspanya, Portekiz, Finlandiya, Belçika, Polonya, İrlanda, Avusturya, Bulgaristan, Çek Cumhuriyeti, Ukrayna, Danimarka, Estonya, Montenegro, Fas, Rusya, Fransa, Güney Afrika, Brezilya, Japonya, Güney Kore ve Çin’de gerçekleştirilen seminer ve workshop’larda misafir konuşmacı olmuştur.

Neuromarketing Science and Business Association isimli organizasyonun yönetim kurulunda yer alan Rafal Ohme, 45 ülkeden nöro bilimci ve praktisyeni kadrosuna almaktadır.

Yer Aldığı Etkinlikler

11 Kasım 2013
Pazartesi
Brand Week İstanbul
Çırağan Palace Kempinski / İstanbul