Neden Bilgi Eğitim 3D Max Kursu ?
- 3D Max Kursları'mıza katılarak projelerinizi 3 boyutlu olarak modelleyebilir ve vray render motoru ile görselleştirerek gerçekçi sunumlar hazırlayabilirsiniz.
- Ayrıca 3d Max Programında hazırladığınız projelerinizi Adobe Photoshop kullanarak daha da kaliteli resimlere dönüştürebilirsiniz.
- 3D Max Kursları'nı veren eğitmenlerimiz en az 5 yıllık mağaza, fuar standı, mobilya, dış cephe, iç mekan, peyzaj vb. farklı alanlarda 3d görselleştirme deneyimine sahip ve konularına hakim mimar, mühendis veya teknik öğretmenlerden oluşmaktadır.
- 3D Max Kursu'muza kayıt olmadan, devam eden 3d max eğitimleri'ne misafir olarak katılıp kalitemizi ve farkımızı görebilirsiniz.
- Bilgi Eğitim, 16 Yıllık Köklü bir eğitim kurumudur. Ayrıca, Autodesk Yetkili Eğitim ve Test Merkezi olduğu için Autodesk onaylı 3dmax kurs katılım sertifikası alabilirsiniz
- Max Kursu'nda dersler sırasında bir iç mekan, bir dış mekan sahne çalışması uygulamalı olarak çizilir, malzemeleri atanır, ışıklandırılması yapılıp , vray yazılımı ile render alınıp sunuma hazır hale getirilir.
- Bilgi Eğitim 3D Max Kursu , Şişli Merkezde bulunmaktadır. İstanbul'un her yerinden minibüs, metro, metrobüs ve otobüs gibi toplu taşıma araçları ile ya da özel aracınızla kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
3D Max Kursu + Photoshop + Vray Render eğitimi sonunda neler öğreneceğiz?
3D Max Kurs - Program Arayüzü ve Temel Üç Boyutlu çizim komutları
- 3DS Max Kursu 'na başlarken, Programın kullanıcı ara yüzünün tanıtımı, arayüze ilişkin ayarlar ve programla ilgili genel ayarların yapılması
- Autobackup özelliği ile otomatik kayıt dosyalarından 3d max sahnelerini geri kurtarma
- 3D Max Kursu 'nda standard üç boyutlu nesne oluşturma komutları ve nesne seçme yöntemleri
- Viewport ( Çalışma Ekranına) yakınlaşma, uzaklaşma, kaydırma ve Ekran görüntüsünü çevirme komutları
- Farenin ortasındaki kaydırma tuşunu kullanarak çizim alanına yakınlaşma, uzaklaşma, kaydırma ve ekranı çevirme işlemleri
- Max kursu'nda Düzenleme (Move, Rotate, Scale ) komutları, kopya oluşturma, Snaps(Nokta yakalama), Angle snap, Percent Snap
- Grup oluşturma, grupları bozma, grupları açma, gruba nesne ekleme, gruptan nesne çıkartma, grupları patlatma ve sekreter bankosu çizim uygulaması
- Align Komutu ile modellerin farklı eksenler ve noktalardan hizalanması
- Array komutunun Move özelliği bir şekli birbirine dik eksenlerde mesafe belirterek eşit aralıklarla çok sayıda kopyalama
- Pivot point değiştirme, ayarları ve Array komutunun Rotate özelliği Döner merdiven yapımı uygulaması
- Boolean ile pencere oluşturma ve Pro-Boolean komutları ile nesneleri birbirinden içinden çıkartarak pencereli duvar oluşturma uygulaması
- 3D Max Eğitimi'nde Kapı, Pencere, Ağaç, Korkuluk, Duvar ve Merdiven oluşturma komutlarının uygulamalı olarak anlatımı
- 3DS Max eğitimlerinin genel özeti ve ilk Mimari proje çizimine başlama
Max Kursu - İki Boyutlu Çizim Komutları ve İki Boyutlu Şekilleri Üç Boyutlu Hale Getirme
- Max'de 2 boyutlu nesnelerin ( Splines ) oluşturulması
- Section komutu ile üç boyutlu modellerin kesitini oluşturma
- Edit Spline ile iki boyutlu şekillerde köşe, kenar, eğri modunda yapılan düzenleme işlemleri
- 3D Max Kursu içerisinde 2 boyutlu şekillerden 3 boyutlu nesneler oluşturmak için kullanılan komutlar: ( Extrude= L duvar çizimi, Bevel= Davlumbaz çizimi, Bevel Profile=Korkuluk çizimi, Lathe=Bardak çizimi , Sweep=Kartonpiyer oluşturma, Loft=Sütun çizimi gibi)
- Autocad, Illustrator ve Corel gibi diğer çizim dosyalarının 3ds Max'e aktarılması ve üçüncü boyut kazandırılması
- Autocad plan ve görünüşünü kullanarak, 3d max de sahnenin üç boyutlu hale getirilmesi
3D Max'de Üç Boyutlu Nesneleri düzenleme komutları
- Edit poly ile vertex, edge, bordür, ploygon, element modunda yapılan düzenleme işlemleri
- Komidin, Dolap, Masa, Gardrop, Klozet, Lcd Tv gibi çizim uygulamaları
- Bend, Lattice, FFD, Wave, Taper, Spherify, Noise, Stretch, Turbo smooth, Wave, Stretch, Twist, Slice, Shell vb. diğer üç boyutlu modelleri düzenleme komutları
- Cloth komutu ile yatak örtüsü, masa örtüsü gibi kırışık yüzeylerin oluşturulması
- Scatter komutu ile çim, bitki, ağaç oluşturma
- Spacing Tool komutu ile nesneleri bir eğri boyunca kopyalama ve yürüme yolu uygulaması
3d Max Kursları içinde örnek bir iç mekan projesinin seçilmesi ve modellenmeye başlanması
- İç mekanının duvarlarının oluşturulması
- Kapı ve pencerlerin oluşturulması
- Zemin ve tavanın oluşturulması
- Kartonpiyer, Süpürgelik ve Perdelerin eklenmesi
- Dolap ve diğer Mobilyaların eklenmesi
- Işıklandırma aksesuarlarının eklenmesi
- Bazı web sitelerinden hazır 3d modelleri indirip sahnemize ekleme
3d Max Eğitim - Örnek bir dış mekan projesinin seçilmesi ve modellenmeye başlanması
- Binanın dış duvarlarının oluşturulması
- Kapı ve pencerelerinin yerleştirilmesi
- Balkon parapet duvarları ve korkuluklarının eklenmesi
- Resim üzerinden eğrilerle ferforje çizimi
- Dış cephedeki Söve ve kat silmelerinin oluşturulması
- Binanın tavan döşemesi ve çatısının oluşturulması
- Bahçe zemini ve duvarlarının oluşturulması
- Havuz, Ağaç, Bahçe mobilyası gibi unsurların projeye eklenmesi
- Aydınlatma elemanlarının oluşturulması ve yerleştirilmesi
3D Max Egitim - Render Motorları ve Temel Render Ayarları
- Genel Işık Bilgisi ve Gölge Kavramı
- Render Nedir? Render Motorları Nelerdir?
- Vray Render in kullanılma sebepleri
- Frame Buffer kısmındaki ayarlar
- Global Switches daki ayarlar
- Image Sampler ( Antialasing) ayarları
- Color Mapping ayarları
- Vray Render ayarlarının test renderi için yapılması ve kaydedilmesi
3D Max Dersleri - Vray Malzemeler
- Vray Kursu nda Vray Mtl oluşturma ve atama
- Vray Malzemenin Diffuse ( Ana kaplama ) ayarının yapılması
- Vray Mtl 'nin Malzeme nin Reflection ( Yansıma ) özelliğinin ayarları
- Vray eğitim de Malzemenin Refraction ( Saydamlık ) özelliğinin ayarları
- Vray dersleri nda ana kaplaması resim olan malzeme oluşturma
- UVW Map komutu ile kaplama resminin, şekil üzerindeki büyüklüğünü ayarlama
- Vray kurs projeleri için Bump özelliği ile yüzeyleri girintili-çıkıntılı malzeme oluşturma
- Vray dersi nda Tiles özelliği ile seramik, mozaik gibi derzli malzeme oluşturma
- Vray Displace komutu ile modellerin yüzeylerinde gerçek girinti-çıkıntı oluşturarak çim, püsküllü halı modeller elde etme
Vray Kursları - Vray Işıklar
- Vray Light Işık yerleştirme ve ayarları
- Vray Sun ışık yerleştirme ve ayarları
- Vray İes ışık ve ayarları
Vray Kursu- Kameralar
- 3D Max in Target Camerası ve özellikleri
- Free Camera ve özellikleri
- Vray Physical camera ve özellikleri
Vray Kursu- Final Render
- Global Illumination (Işığın sıçrama ) Ayarları
- Irrandance Map Ayarları
- Light Cache Ayarları
- Global DMC Ayarları
- Son render için ayarların yükseltilip kaydedilmesi
- Render bittikten sonra Color Correction ile resimde renk ayarlaması yapmak
- Resmi farklı formatlarda kaydetme
Vray Kursu - Diğer Material Türleri
- Vray Light Mtl ile nesneleri ışık gibi gösterme
- Vray Mtl Wrapper ayarları
- Vray Override Mtl ayarları
- Vray HDRI özelliği yansıma sahnede oluşturma
3D Max Kursu içinde İç Mekanlar için Vray uygulaması
- Vray render setup ayarlarının test renderi için yapılması
- Vray Kursu Sahnedeki nesnelerin Vray malzemelerle kaplanması (Mat malzeme, yansımalı malzeme, saydam malzeme oluşturma)
- Vray Light ile sahnenin aydınlatılması ve ışık ayarlarının yapılması
- Vray kursları kapsamında iç mekanlarda final render setup ayarlarının yapılıp sahnenin render edilerek, resim olarak kaydedilmesi
- Bir plane i bükerek, Sahnenin arkafon resminin ayarlanması
3D Max Kursu içinde Dış Mekanlar için Vray uygulaması
- Vray render setup ayarlarının test renderi için yapılması
- Vray Kursu Sahnedeki nesnelerin Vray malzemelerle kaplanması (Mat malzeme, yansımalı malzeme, saydam malzeme oluşturma)
- Vray Sun ile sahnenin aydınlatılması ve ışık ayarlarının yapılması
- Vray kursları kapsamında dış mekanlarda final render setup ayarlarının yapılıp sahnenin render edilerek, resim olarak kaydedilmesi
- Sahne nin arkafon görüntüsünün ayarlanması, vray displacement ile üç boyutlu çim oluşturulması
Max Dersleri nde Animasyon
- Timeline (Zaman çizgisi) ve Frame ( kare ) mantığı basit animasyonlar oluşturma
- Path ( Yol ) animasyonu ve kamera ile çizilen mekan içinde dolaşarak animasyon oluşturma
- Kamera ile dolaşma animasyonun film olarak kaydedilmesi
- 3D Max'de hazır bazı efektlerin kullanımı ( Ateş, Rüzgar gibi)
3D Max Ders - PHOTOSHOP KONULARI - 3D Max'de Kullanılacak temel Photoshop Araçlarının öğretilmesi
- Photoshopta seçim yöntemleri
- Photoshop Kursu Taşıma ve montaj yöntemleri
- Kırpma ve kesim yöntemleri
- Photoshop rötuş araçlarının kullanımı
- Photoshop Kursu Mühürleme
- Doku ve malzeme oluşturma
- Yazı yazma ve yazı efektleri oluşturma
- Photoshop layer paneli ve layer efektleri ile ilgili çalışmalar
- Fotoğrafların, rengini, ışığını, kontrastını ayarlama yöntemleri
- Photoshop Kursu Boyutlandırma, Çevirme ve çözünürlük ayarlama işlemleri
- Pdf formatındaki Planların photoshop kursu'nda renklendirilmesi
- Renkli resimlerin siyah beyazının oluşturulup kaydedilmesi ve bir resmi 3D Max Kursu'nda sahnede çizim gibi kullanma
- Max de render alınan resimlerin arka fonunun, photoshop da değiştirilmesi
- Photoshop ta autocad planları ve max render larını kullanarak sunum paftası oluşturma
- Photoshoptan çıktı alma
- Photoshopta düzenlenen 3D Max Projesinin Kayıt Edilmesi (*.jpg , *.PSD, vb)
3D Max Eğitimi- Ekstra Araçlar
- Surface modelleme tekniği ile Küvet, Lavabo gibi modellerin oluşturulması
- 3d max kursları içeriğine eklenen Path Deform yöntemi ile farklı modellerin çizilmesi
- 3d max kursları sonunda Vray render ile çizimlerin görselleştirilmesi
- Resource Collector ile sahnede kullanılan malzemelerin kaplama resimlerinin bir klasörde toplanması