1 Kasım 2014, Cumartesi - 2 Kasım 2014, Pazar
10:30 - 18:30
Ücretli
0539 466 00 56
Ne iş yaparsanız yapın , satış pazarlamasız kalmayın !! Diploma değerinde uluslararası geçerliliğe sahip süresiz sertifika !! Yerimiz dolmadan ön kayıt işleminizi yaptırın !
İLERİ SATIŞ TEKNİKLERİ EĞİTİMİ:
İleri Satış Teknikleri Eğitimi; Günümüzde müşterisini anlayan, psikolojik özelliklerini önemseyen, satın alma davranış ve özelliklerine saygı gösteren, yeni pazarlama anlayışı ile profesyonel satış davranışını bütünleştirebilen ve mükemmel hizmet anlayışını amaç edinmiş kişi ve kurumlar varlıklarını sürdürebilmektedir. İleri Satış Teknikleri eğitimi katılımcılarda bu becerilerin geliştirilmesini amaçlamaktadır.
PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Pazarlama, Satış, Müşteri ilişkileri sürecine farklı bir gözle yeniden bakacak, zorlandığınız süreçleri nasıl aşabileceğiniziöğrenme fırsatı bulacaksınız, ayrıca kişilik özelliklerinizin farkına vararak güçlü ve zayıf yönlerinizi, müşteri tanımayöntemlerini öğreneceksiniz.
Eğitim İçeriği;
1) Pazarlama Süreci Yönetimi;
2) Satış Süreci Yönetimi
3) İletişim Becerileri ve Beden Dili;
İŞ ORGANİZASYONU EĞİTİMİ
Teknoloji ve bilginin hızla yenilendiği dünyamızda, büyük küçük tüm işletmelerde iş organizasyonları vazgeçilmez unsur haline gelmiştir. Bilginin hızlı bir şekilde işlenmesi ve kontrolü açısından organizasyon şemaları bir gereklilik halini almıştır. İş organizasyonunda başarı, çalışanların çalışmalarında verimli olmalarına bağlıdır. Endüstriyel yönetim nedir, diye düşündüğümüzde öncelikle şunu söyleyebiliriz; malzeme ve parayı en verimli bir şekilde kullanabilmek için üretimin kontrol altında tutulması işlemidir. Bir mamul tasarlarken sadece kendi ülkenizdeki standartlara uygun olarak değil, tüm dünyanın belirlemiş olduğu standartlara uygun seçim yaparsanız, sizi başarıya ulaştıracak yoldan ayrılmamış olursunuz. Endüstriyel yönetim programının amacı, sanayi kuruluşları ve fabrikalarda üretim aşamalarının değişik bölümlerinde iş organizasyonu ve işçileri yönlendirecek ara elemanı yetiştirmektir. Organizasyon açısından bütünleşme, prosesler arasında daha sıkı bir koordinasyon yapısı kurarak işletme fonksiyonlarını bir araya getiren ve bilgi araçlarının etkin kullanımını sağlayan bir kavramdır. Bu sadece bir parçanın değil, satın almadan stok kontrolüne, talep tahminlerinden, muhasebe kayıtlarını oluşturmaya kadar tüm işletme fonksiyonları arasında elektronik bir bağ kurulması anlamındadır. Temel hedef, tüm kullanıcıların ulaşabileceği tüm işletme süreçlerinin ve karar süreçlerinin üzerinde bulunduğu bir veri tabanı oluşturabilmektir Eğer organizasyon birbirinden bağımsız ve kendi stratejileri ile performans ölçütleri olan fonksiyonlar olmaktan öteye gidemiyorsa entegrasyondan söz etmek mümkün olmayacaktır.
İKNA TEKNİKLERİ EĞİTİMİ
İkna bir sonuçsa eğer, ikna sanatı bu sonuca ulaşmak için uygulanan süreci en iyi şekilde idare etme yöntemlerinin bütünüdür…
Bu eğitimin adının ikna mühendisliği olmasının sebebi, ikna ile ilgili formüllerin doğru uygulandığı takdirde tıpkı mühendislikteki gibi kesin ve net sonuçlar alınmasıdır. Eski öğretilerden günümüzdeki bilimsel bulgulara kadar ikna sanatının gizli kalmış bütün teknikleri bu eğitimde verilmektedir. Eğitimin amacı katılımcılara sadece teorik bilgiler verilmesi değil, aynı zamanda farkındalık kazandırarak teknikleri özümsemelerini sağlamaktır.
Eğitim İçeriği:
YÖNETİM BECELERİ EĞİTİMİ
Yönetim Becerileri Eğitimi'nin temel amacı, modern yönetim yaklaşımları çerçevesinde lider yöneticilik bilgi ve becerilerini etkileşimli bir ortamda katılımcılara kazandırmaktır. Değişim basamaklarında başarılı adımlar atmak ve iyi sonuçlar almak için gerekli bilgi beceri ve uygulamaların aktarıldığı Profesyonel Yönetim Becerileri Eğitimi'nin değişimi yaşatıyor...