Profesyonel Satış Teknikleri Sertifika Programı

Eğitim / Pazarlama

25 Ekim 2014, Cumartesi - 26 Ekim 2014, Pazar

09:30 - 16:30

Ücretli

0 212 283 24 02

[email protected]

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

 

Satış, insanları anlama sanatıdır. Alıcının bakış açısını bilgi, mantık ve güven vererek, bağlantı kurarak, doğru sorular sorma yöntemiyle, değiştirebilme yeteneğidir. Başarılı bir satış gücünü meydana getirmek, iş dünyasında rekabet etmek arzusunda olan şirketler için artık her zamankinden çok daha önemlidir.
Satış mesleği; kişinin sürekli kendini yenilemesi, geliştirmesi, network’unu genişletmesi ve yönetmesi, çok çalışması, aktif ve sürekli sosyal olma becerisini gerektirmektedir. Bu gerçekten müthiş bir enerji, motivasyon, başarma duygusu ve hırs anlamına gelir. Diğer yandan, kişinin dünyaya pozitif bakabilmesi, duygularını kontrol edebilmesi, insanları sevmesi ve yardım etme isteğine sahip olması çok önemlidir. Satış elemanını eğitmek, bir şirketin tüm bu güçlüklerle başa çıkabilmesinin en etkili yollarından biridir.
Bu programın amacı, satış profesyonellerini maksimum verim elde edebilmeleri için yukarıda belirtilen bilgi ve becerilerle donatmaktır.

Kazanacağı Yetkinlikler ;

  • Müşteri Odaklılık
  • Sonuç Odaklılık
  • Kişisel Bütünlük
  • İlişki Yönetimi
  • Satış Becerilerinin geliştirilmesi

Davranışsal Hedefler:
Bu eğitim programının sonunda katılımcılar;

  • Kendi satış stilleri konusunda net bir anlayış kazanırlar. Farklı alıcılarla etkileşim kurmak ve geliştirmek için tüm satış stillerine ne zaman ve nasıl adapte olabileceklerini öğrenirler.
  • Hedeflere yönelik satış sürecinde daha proaktif, odaklanmış, randımanlı ve verimli olurlar.
  • Farklı ziyaret yapılarını ve ifadeleri öğrenirler. Aynı zamanda satış destek malzemelerini ve görsel materyalleri kullanarak müşterilerin dikkatini daha başarıyla çekeler.
  • Etkili soru sorma, dinleme, ikna etme teknikleri ve beden dilini kavrarlar. Bu becerileri kullanarak,  müşterilerin ve kurumların ihtiyaçlarını ve duygularını rahatlıkla belirleyebilirler.
  • Denenmiş ve test edilmiş teknikleri kullanarak, müşteri itirazlarının etkili ve uyumlu bir şekilde üstesinden gelebilirler.
  • Eğitimden, satışlarını ve ilişki süreçlerini, güvenli, sakin ve profesyonel bir tarzda sonuçlandırmak yoluyla daha fazla iş kazanma kapasitesi elde etmiş olarak ayrılırlar.

Eğitim Yöntemi:

  • Kapsamlı ve etkileşimli bilgi paylaşımı,
  • Bireysel ve grup çalışmaları,
  • Rol canlandırma uygulamaları
  • Vaka çalışmaları
  • Kişisel Aksiyon planları

Kişisel Aksiyon Planı, kendini geliştirmeye yönelik bir atlama tahtasıdır.

  • Katılımcılar eğitim süresince, hedeflerine ulaşmak için nasıl bir işlem yapmaları gerektiğini belirlerler.
  • Eğitimden sonra hazırladıkları aksiyon planlarını yöneticileri ile paylaşırlar.
  • Bu planlar, hem katılımcıların gelişimlerini tasarlamalarına hem de yöneticilerin ekiplerinin gelişimini gözlemleyerek izlemelerine yardımcı olacak bir araçtır.

 

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Point Hotel Barbaros
İstanbul / Şişli / ESENTEPE
Yıldız Posta Cad. No: 29
Etkinlik Konuları