Perakende Metrikleri ve KPI'lar Eğitimi

Eğitim / Yönetim

4 Mayıs 2019, Cumartesi

10:00 - 18:00

Ücretli

0533 477 07 07

[email protected]

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Perakende Metrikleri ve KPI'lar Eğitiminde, perakende sektöründe daha başarılı olmak isteyen katılımcılar iş hayatlarında karşılaşacakları sadece perakende sektörüne özgü metot, hesaplama ve terimleri öğreneceklerdir.

Türkiye’nin en dinamik sektörü olan perakende sektöründe verimlilik rasyolarını ölçme ve analiz etme, perakende şirketlerinin, özellikle satış ve pazarlama, ürün yönetimi, satın alma, tedarik ve lojistik, finans ve insan kaynakları departmanlarının temel yapı taşlarındandır.


Genel seviyedeki bu eğitim, perakende sektörü çalışanlarının çok sıklıkla karşılaştığı ve karşılaşacağı birçok konuda karar verme süreçlerini etkileyecek perakende sektörüne özgü terim, metot ve formüller içermektedir. Eğitim interaktif olup, vaka çalışması ve grup aktivitesi de içermektedir. Eğitim Macro Retail Akademi Tarafından Verilmektedir. ( www.MacroRetail.com ) 

 

İÇERİK;

1.    Türkiye ve Dünyada Perakende Sektörü 

2.    Temel Matematiksel ve Finansal Kavramlar 

·         Paranın Zaman Değeri

·         Faiz Hesaplamaları (Basit, Bileşik, Efektif Faiz)

·         Bugünkü değer, Gelecek Değer (NPV, FV, IRR)

·         İskonto ve Anüite

·         Mali Tablolar (Gelir Tablosu, Bilanço, Nakit Akım vs.)

·         Finansal Analiz ve Rasyolar (Ort.Tahsilat, Borç Devir, Stok Devir, Finansal Uyarılar vs.)

3. Perakende Metrikleri ve Matematiği

·         Karlılık Göstergeleri (EBT, EBITDA, Brüt Kar, Net Kar vs.)

·         Satış Performans (LFL, M2 Verim, Sell-Through, Mark-up YTD, STD vs.)

·         Tedarik Zinciri Performans (GMROII, GMROF, OTB, Stok Devir, Stok Satış vs.)

·         Mağazalar Performans (Dönüşüm Oranı, Sepet, AU, ARP, Mark-down vs.)

·         Finansal Performans (C2C cycle, ROE, ROI, ROA, Analizler vs.)

·         OPEX Gider Performans ve Gider Yönetimi

·         Pazarlama Performans (Pazar Payı, Cüzdan Payı, Kampanya Dönüşüm vs.)

·         IK Performans (Personel Değişim, GMROL, FTE Satış, Optimum Personel vs)

·         Kurumsal Performans (Piyasa Değeri, Hisse Fiyatı, Hisse Başı Kar vs.)

4.    Stok Finansı ve Yönetimi 

·         Pareto Yaklaşımı

·         Finans Döngüsü

·         Etkin Stok Yönetimi

·         ABC Analizi

·         Güven Stoku ve Yeniden Sipariş Analizi

5.    Grup Çalışması ve Örnek Uygulama

·         Gider Yönetimi Çalışması

·         Uygulamalı Şirket Analizi

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Workhaus
İstanbul / Şişli / MASLAK
Büyükdere Cad. No:257 Nurol Plaza 21/A Maslak, İstanbul
Etkinlik Konuları
Macro Retail Akademi
Perakende, Mağazacılık, Yönetim, Danışmanlık
Mehmet Gürsu Çelensu
Stratejik Perakende Yönetimi, Perakende Finans, Perakende Muhasebe