İşveren Markası Konferansı (People Make the Brand) 6 Kasım 2015'te, İstanbul'da, Shangri La-Bosphorus Oteli'nde düzenlenecek.
Garanti Bankası ana sponsorluğunda, Dinamo Danışmanlık tarafından gerçekleştirilen konferansta güçlü, çekici ve sürdürülebilir bir işveren markası oluşturmanın yolları uluslararası örnekler ve CEO'ların paylaşımlarıyla ele alınacak. Kadın çalışanları kazanmakla ilgili özel bir bölümün eklendiği konferansta, karikatür sanatçıları Erdil Yaşaroğlu ve Selçuk Erdem'in katılımıyla iç iletişimde mizahın gücüne de dikkat çekilecek. Bu yıl üçüncüsü düzenlenen İşveren Markası Konferansı (People Make the Brand) ele alınan vaka sayısı ve konuşmacı çeşitliliğiyle, bu alanda Ortadoğu’nun en büyük etkinliği olma özelliğini taşıyor.
Dinamo Danışmanlık Yönetici Ortağı Evrim Kuran'ın konuşmasıyla başlayacak konferansta; 2015 yılında, Y kuşağına mensup 40.000'in üzerinde kişi ile gerçekleştirilen Universum İdeal İşveren Araştırması sonuçları paylaşılacak. Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Ebru Dildar Edin, iç ve dış müşteri için sürdürülebilirliğin üzerinde dururken; kadın çalışan ve müşterilerin tercih ettiği banka olmak amacıyla hayata geçirdikleri çalışmalardan örnekler verecek. Danone Nutricia ELN Genel Müdürü Gamze Çuhadaroğlu, EMAR Bölge CEO'su Ozan Balaban, Fokker Elmo Genel Müdürü Misha Baert, KPGM Başkanı Ferruh Tunç'un katılımı ve Serdar Turan'ın moderatörlüğündeki panel işveren markasına sahip çıkan liderlerin bakış açısı ve deneyimlerini aktaracak.
SAP İnsan Kaynakları Direktörü Hande Genç ve dünyanın lider işveren markası araştırma şirketi Universum Global Strateji Başkan Yardımcısı Richard Mosley'in konuşmalarının ardından, uluslararası örneklerin paylaşılacağı panel başlayacak. Universum Stratejik Danışma Kurulu Başkanı Claudia Tatanelli'nin moderatörlüğündeki panelin katılımcıları Ferrari Yetenek Yönetimi ve Geliştirme Direktörü Dennis de Munck, Unilever Afrika Liderlik Geliştirme Direktörü Patrick Hull ve Emirates İşe Alım Müdürü Jim Rackett. İşveren Markası Konferansı'nın son konuşmacıları karikatür sanatçıları Erdil Yaşaroğlu ve Selçuk Erdem iç iletişimde mizah konusunu sahneye taşıyacaklar.
Sunuculuğunu Begüm Kütük'ün yaptığı İşveren Markası Konferansı'nın (People Make the Brand) biletlerine http://www.peoplemakethebrand.com/ adresinden ulaşılabiliyor.
Etkinlik Programı:
08.30 - 09.15 Kayıt
09.15 - 09.30 Açılış
Evrim Kuran, Dinamo Yönetici Ortağı - Universum Ortadoğu Direktörü
09.30 - 10.10 2015 İdeal İşveren Araştırması
Claudia Tatanelli, Universum Stratejik Danışma Kurulu Başkanı
10.10 - 10.50 ''Kadınların Tercih Ettiği Banka Olmak'' İç ve Dış Müşteride Sürdürülebilir Marka İçin Bütünsel Yaklaşım
Ebru Dildar Edin, Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı
10.50 - 11.20 Kahve Arası
11.20 - 12.30 İşveren Markasına Sahip Çıkan Liderler Paneli
Danone Nutricia ELN Genel Müdürü Gamze Çuhadaroğlu, EMAR Bölge CEO'su Ozan Balaban,
Fokker Elmo Genel Müdürü Misha Baert, KPGM Başkanı Ferruh Tunç
Moderatör HBR Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan
12.30 - 13.30 Öğle Yemeği
13.30 - 14.10 Hande Genç
SAP İnsan Kaynakları Direktörü
14.10 - 14.50 Richard Mosley
Universum Global Strateji Başkan Yardımcısı
14.50 - 15.20 Kahve Arası
15.20 - 16.20 ''İşveren Markası Yaratmak ve Yaşatmak'' Uluslararası Örnekler Paneli
Ferrari Yetenek Yönetimi ve Geliştirme Direktörü Dennis de Munck, Unilever Afrika
Liderlik Geliştirme Direktörü Patrick Hull, Emirates İşe Alım Müdürü Jim Rackett
Moderatör: Claudia Tatanelli, Universum Stratejik Danışma Kurulu Başkanı
16.20 - 17.00 İç İletişimde Mizah
Erdil Yaşaroğlu, Selçuk Erdem