3 Aralık 2014, Çarşamba - 4 Aralık 2014, Perşembe
08:00 - 18:00
Ücretli
444 5 427
Dünyayı değiştirmeye hazır mısınız?
Pazarlama Zirvesi, kuralları yıkarak geleceği kendi vizyonlarına göre şekillendiren, dünyanın en iyi düşünürlerini ve girişimcilerini markalardan inovasyona, pazarlamadan insanlara, farklı alanlardaki değişim dünyasını keşfetmek üzere bir araya getiriyor. Aeromobil’den Alibaba’ya, Zidisha’dan Zilok’a, en yenilikçi markalar pazarları sallıyor, kuralları yıkıyor ve yeni imkanlardan yararlanıyor.
Zirvenin bu yılki programı yine kapsamlı bir içeriğe sahip. Örneğin Whitney Johnson vizyonunuzu genişletme, Niraj Dawar müşterileriniz gibi düşünme, Marty Neumeier markanızı yeniden düşünme, Ramon Vullings fikirlerinizi değiştirme ve Joeri Van den Bergh hikayenizi yeni yöntemlerle anlatma üzerine konuşacak. Navi Radjou dünyayı ters yüz edecek, Ross Dawson ise dünyaya tekrar bağlanmanızı sağlayacak, Tara Swart beyninizdeki kodları değiştirirken Rita Clifton etkinizi dönüştürecek.
İstanbul’un fark yaratanların evi olduğunu söyleyebiliriz. Yüzyıllar boyunca Türkiye güç ve etki ile ticaret ve kültür açısından değişen dünyanın merkezinde yer aldı. Şangay’da rakı içmek, New York’un merkezinde bir Türk markası görmek artık merkezde olmanın günümüz göstergelerinden...
Bu yılki konferansta değişen dünyanın sağladığı fırsatları görebilmeniz için daha büyük düşünmenizi konuşacağız. Hem eski pazarlama modellerini kökünden değiştiren büyük fikirleri hem de değişim ve inovasyon ilhamı veren yeni markaları keşfedeceğiz. Bu bir simya ve analiz, sosyal medya ve sürdürülebilirlik dünyası... Fakat geleceğinizi fikirleriniz ve kavrayışınız şekillendirir.
Steve Jobs’un meşhur deyimiyle “Zamanınızı başkalarının hayatını yaşayarak harcamayın”. Değişim zamanları, yenilikçiler için, müşterilerle farklı yöntemlerle etkileşime geçme fırsatlarıdır. Ayrıca kârlı büyümeyi yönlendirirken yeni şeyler denemek, belki yeni fiziksel ve dijital pazarlara ulaşmak, yeni iş modellerini benimsemek, müşteri deneyimlerini yeniden keşfetmek, hayatı herkes için daha iyi hale getirmek, aynı zamanda karlı büyümeyi sağlamak için bir katalizördür.
15’incisi gerçekleştireceğimiz Pazarlama Zirvesi’nin bu yılki temasını tüm bu sebeplerden dolayı “Change The Game” olarak belirledik. Bu tema aynı zamanda Konferans Başkanı Peter Fisk’in yakında raflarda yerini alacak olan “Gamechanger” kitabının üzerine kurulduğu ve oyunu değiştirmek için ihtiyacınız olan 10 fikri de kapsıyor.
Pazarlama Zirvesi’nde ayrıca bu yıl ilk kez Türk inovasyon fikirlerinin en iyilerini seçiyor olacağız. Zirvenin ikinci gününde yapılacak olan “Game Changers Turkey Ödül Töreni” ile yerel düzeyde fark yaratan ve kazanan işletmeleri, markaları sizlerle buluşturacağız.
Zirve ve fuar, pazarlamacı olarak kendi gücünüzün ve dünya genelinde marka potansiyelinizin önündeki engelleri kaldırmak üzere, oyunu daha iyi oynamanıza ve kendinizi değiştirmenize yardımcı olmayı amaçlıyor. Bizler de kuralları yıkmak, ilham vermek ve sizlerin hem daha fazlasını başarmanızı hem de inovasyona devam etmenizi sağlamak istiyoruz. Bize katılın, gelin ve bizimle konuşun; ne kadar çılgınca olursa olsunlar fikirlerinizi paylaşın. İlham almaya hazır olun. Geleceğinizi yaratmaya hazır olun.
Dünyanızı değiştirmeye hazır mısınız?
Bu yıl Pazarlama Zirvesi “Change The Game” konseptiyle 15’inci kez dünyaca ünlü düşünürleri, pazarlama profesyonelleriyle bir araya getiriyor. 3-4 Aralık 2014 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek olan zirvede katılımcılar; kuralları yıkacak, sınırları yeniden tanımlayacak ve kendi vizyonlarındaki geleceği yaratacaklar.
Siz de “Oyunu değiştirenler” arasındaki yerinizi alın.
Oyunu değiştirmek için ihtiyacınız olan 10 farklı fikir!
Düşünmek için ihtiyacınız olan 10 farklı fikir* ile siz de “Oyunu değiştirenler” arasındaki yerinizi alın.
DÜŞÜN
Vizyonunu değiştir
Dünyayı değiştirebilecek fikirlerle rakiplerinizin bir adım önünde olun.
KEŞFET
Pazarını değiştir
Pazarı kendi vizyonunuza göre şekillendirmek için kaleydoskobu anlamlandırın.
YIK
Stratejini değiştir
Geleceği yıkan bir strateji ile kendi alanınızı bulun.
İLHAM VER
Markanı değiştir
Markanızı ürünle değil, insanları ve yaşamı iyileştirerek yaratın.
TASARLA
İşletmeni değiştir
Şirket modelinden müşteri tecrübesine kadar uzanan bir alanda organizasyonunuza yenilik kazandırın.
YANKI UYANDIR
Hikayeni değiştir
Gerçek zamanlı ve ilgili bir içerikle müşterilerinizin dünyasını anlayın.
MÜMKÜN KIL
Tecrübeni değiştir
Müşterilerin daha fazlasını elde etmelerini sağlayan müşteri tecrübeleri sunun.
HAREKETE GEÇ
İlişkini değiştir
Çevre ve topluluklar içerisinde ileriye doğru, daha hızlı ve daha fazla büyüyün.
ETKİ YARAT
Sonuçları değiştir
Bireysel ve finansal anlamda olumlu bir etki yaratarak, bu etkiyi koruyun.
GÜÇLENDİR
Potansiyelini değiştir
Beraber çalıştıkları kişi ve organizasyonlarının potansiyelini güçlendiren liderlerden olun.
*Bu bilgiler Peter Fisk’in ‘‘Gamechangers: Are You Ready to Change The World?’’ adlı kitabından alınmıştır. © Peter Fisk 2014