Pazarlama Zirvesi 2014

Zirve / Pazarlama

3 Aralık 2014, Çarşamba - 4 Aralık 2014, Perşembe

08:00 - 18:00

Ücretli

444 5 427

[email protected]

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Dünyayı değiştirmeye hazır mısınız?

Pazarlama Zirvesi, kuralları yıkarak geleceği kendi vizyonlarına göre şekillendiren, dünyanın en iyi düşünürlerini ve girişimcilerini markalardan inovasyona, pazarlamadan insanlara, farklı alanlardaki değişim dünyasını keşfetmek üzere bir araya getiriyor. Aeromobil’den Alibaba’ya, Zidisha’dan Zilok’a, en yenilikçi markalar pazarları sallıyor, kuralları yıkıyor ve yeni imkanlardan yararlanıyor. 

Zirvenin bu yılki programı yine kapsamlı bir içeriğe sahip. Örneğin Whitney Johnson vizyonunuzu genişletme, Niraj Dawar müşterileriniz gibi düşünme, Marty Neumeier  markanızı yeniden düşünme, Ramon Vullings fikirlerinizi değiştirme ve Joeri Van den Bergh hikayenizi yeni yöntemlerle anlatma üzerine konuşacak. Navi Radjou dünyayı ters yüz edecek, Ross Dawson ise dünyaya tekrar bağlanmanızı sağlayacak, Tara Swart beyninizdeki kodları değiştirirken Rita Clifton etkinizi dönüştürecek. 

İstanbul’un fark yaratanların evi olduğunu söyleyebiliriz. Yüzyıllar boyunca Türkiye güç ve etki ile ticaret ve kültür açısından değişen dünyanın merkezinde yer aldı. Şangay’da rakı içmek, New York’un merkezinde bir Türk markası görmek artık merkezde olmanın günümüz göstergelerinden...

Bu yılki konferansta değişen dünyanın sağladığı fırsatları görebilmeniz için daha büyük düşünmenizi konuşacağız. Hem eski pazarlama modellerini kökünden değiştiren büyük fikirleri hem de değişim ve inovasyon ilhamı veren yeni markaları keşfedeceğiz. Bu bir simya ve analiz, sosyal medya ve sürdürülebilirlik dünyası... Fakat geleceğinizi fikirleriniz ve kavrayışınız şekillendirir. 

Steve Jobs’un meşhur deyimiyle “Zamanınızı başkalarının hayatını yaşayarak harcamayın”. Değişim zamanları, yenilikçiler için, müşterilerle farklı yöntemlerle etkileşime geçme fırsatlarıdır. Ayrıca kârlı büyümeyi yönlendirirken yeni şeyler denemek, belki yeni fiziksel ve dijital pazarlara ulaşmak, yeni iş modellerini benimsemek, müşteri deneyimlerini yeniden keşfetmek, hayatı herkes için daha iyi hale getirmek, aynı zamanda karlı büyümeyi sağlamak için bir katalizördür. 

15’incisi gerçekleştireceğimiz Pazarlama Zirvesi’nin bu yılki temasını tüm bu sebeplerden dolayı “Change The Game” olarak belirledik. Bu tema aynı zamanda Konferans Başkanı Peter Fisk’in yakında raflarda yerini alacak olan “Gamechanger” kitabının üzerine kurulduğu ve oyunu değiştirmek için ihtiyacınız olan 10 fikri de kapsıyor. 

Pazarlama Zirvesi’nde ayrıca bu yıl ilk kez Türk inovasyon fikirlerinin en iyilerini seçiyor olacağız. Zirvenin ikinci gününde yapılacak olan “Game Changers Turkey Ödül Töreni” ile yerel düzeyde fark yaratan ve kazanan işletmeleri, markaları sizlerle buluşturacağız.

Zirve ve fuar, pazarlamacı olarak kendi gücünüzün ve dünya genelinde marka potansiyelinizin önündeki engelleri kaldırmak üzere, oyunu daha iyi oynamanıza ve kendinizi değiştirmenize yardımcı olmayı amaçlıyor. Bizler de kuralları yıkmak, ilham vermek ve sizlerin hem daha fazlasını başarmanızı hem de inovasyona devam etmenizi sağlamak istiyoruz. Bize katılın, gelin ve bizimle konuşun; ne kadar çılgınca olursa olsunlar fikirlerinizi paylaşın. İlham almaya hazır olun. Geleceğinizi yaratmaya hazır olun.

Dünyanızı değiştirmeye hazır mısınız?

Bu yıl Pazarlama Zirvesi “Change The Game” konseptiyle 15’inci kez dünyaca ünlü düşünürleri, pazarlama profesyonelleriyle bir araya getiriyor. 3-4 Aralık 2014 tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda gerçekleştirilecek olan zirvede katılımcılar; kuralları yıkacak, sınırları yeniden tanımlayacak ve kendi vizyonlarındaki geleceği yaratacaklar. 

Siz de “Oyunu değiştirenler” arasındaki yerinizi alın.

Oyunu değiştirmek için ihtiyacınız olan 10 farklı fikir!

Düşünmek için ihtiyacınız olan 10 farklı fikir* ile siz de “Oyunu değiştirenler” arasındaki yerinizi alın.

DÜŞÜN
Vizyonunu değiştir
Dünyayı değiştirebilecek fikirlerle rakiplerinizin bir adım önünde olun.

  • Kârı optimize etmeye odaklanmak yerine ilham verici bir amacın peşinden giderek,
  • Temel kabiliyetler üzerine inşa etmek yerine cesur fikirlerle hareket ederek, 
  • Yüzde 10 daha iyi olmak yerine 10 kat daha iyi olarak vizyonunuzu değiştirebilirsiniz. 

KEŞFET 
Pazarını değiştir
Pazarı kendi vizyonunuza göre şekillendirmek için kaleydoskobu anlamlandırın. 

  • Pazarı olduğu gibi kabul etmek yerine kendi vizyonunuzdaki pazarları yaratarak, 
  • Coğrafya ve kategori yerine problem çözmeye odaklanarak,
  • Mantıklı ve ortalama olmak yerine duygusal ve farklı olarak pazarınızı değiştirebilirsiniz. 


YIK 
Stratejini değiştir
Geleceği yıkan bir strateji ile kendi alanınızı bulun. 

  • Şu anı optimize eden strateji yerine geleceği yıkan stratejiyi belirleyerek, 
  • Adım adım evrimleşmek yerine kendi çevrenizde dönüşerek, 
  • Oyunu oynamak yerine oyunu değiştirerek farklı bir strateji belirleyebilirsiniz.


İLHAM VER 
Markanı değiştir 
Markanızı ürünle değil, insanları ve yaşamı iyileştirerek yaratın. 

  • Markaların logo ve slogandan ibaret olduğu görüşü yerine markaların daha büyük fikirleri yansıttığını kabul ederek, 
  • Şirket veya ürüne odaklanmak yerine kişi ve arzuları esas alarak, 
  • Satışları teşvik etmek için promosyonları kullanmak yerine işbirliğine dayalı platformlar oluşturarak markanızı değiştirebilirsiniz. 


TASARLA 
İşletmeni değiştir
Şirket modelinden müşteri tecrübesine kadar uzanan bir alanda organizasyonunuza yenilik kazandırın.

  • Ürünü ve hizmeti yenilemek yerine iş modelini yenileyerek, 
  • Teknik olasılıkla harekete geçmek yerine bireysel fırsatlarla harekete geçerek, 
  • Düz ve disiplinli süreç yerine dinamik ve yaratıcı birleşimden faydalanarak işletmenizi değiştirebilirsiniz. 


YANKI UYANDIR 
Hikayeni değiştir
Gerçek zamanlı ve ilgili bir içerikle müşterilerinizin dünyasını anlayın. 

  • Sizin şartlarınızla belirlenen satış kampanyaları yerine insanları kendi şartlarıyla kampanyaya dahil ederek, 
  • Herkesi içeren reklam kampanyaları yerine talebe, zamana ve mekana göre kampanyalar üreterek, 
  • Sloganlar, özel numaralar ve teşvikler yerine konuyla ilgisi olan, otantik, deneysel unsurlar kullanarak hikayenizi değiştirebilirsiniz. 


MÜMKÜN KIL 
Tecrübeni değiştir
Müşterilerin daha fazlasını elde etmelerini sağlayan müşteri tecrübeleri sunun. 

  • Satış ve hizmet yerine müşterinin ilgisini çekerek,
  • İstikrarlı ve standart yerine katılımcı ve bireysel olanı tercih ederek,
  • Düz ve sınırlı yerine ilişkisel, döngüsel ve dayanıklı olarak tecrübenizi değiştirebilirsiniz. 


HAREKETE GEÇ  
İlişkini değiştir
Çevre ve topluluklar içerisinde ileriye doğru, daha hızlı ve daha fazla büyüyün. 

  • Bir marka ile olan ilişki yerine markaların birbirleriyle olan ilişkilerini gözlemleyerek,
  • Teşviklere dayanan bağlılık yerine topluluk üzerine inşa edilmiş bağlılığı esas alarak, 
  • Bireysel ve izole edilmiş yerine işbirlikçi ve paylaşımcı olarak ilişki biçiminizi değiştirebilirsiniz. 


ETKİ YARAT 
Sonuçları değiştir
Bireysel ve finansal anlamda olumlu bir etki yaratarak, bu etkiyi koruyun. 

  • Kısa vadeli finansal sonuçlar yerine uzun vadeli olumlu etki yaratacak çıkarımlar elde ederek, 
  • Uyumluluk için sürdürülebilirlik yerine büyümeyi tetikleyen sürdürülebilirliği seçerek, 
  • Riskli değer yerine aydınlanmış değeri baz alarak sonuçları değiştirebilirsiniz. 


GÜÇLENDİR 
Potansiyelini değiştir
Beraber çalıştıkları kişi ve organizasyonlarının potansiyelini güçlendiren liderlerden olun. 

  • Süper tankerlerin boyutu ve dengesini önemsemek yerine sürat teknelerinin hız ve çevikliğine sahip olarak, 
  • Statükoyu yönetmek yerine liderlerin potansiyelini güçlendirerek, 
  • İyileştirmek yerine dünyanızı değiştirerek potansiyelinizi yükseltebilirsiniz. 


*Bu bilgiler Peter Fisk’in ‘‘Gamechangers: Are You Ready to Change The World?’’ adlı kitabından alınmıştır. © Peter Fisk 2014

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı
İstanbul / Şişli / HARBİYE
Gümüş Cad. No:4
Etkinlik Konuları
Etkinlikle İlgili Haberler