23 Mayıs 2015, Cumartesi
09:00 - 16:00
Ücretli
0 216 422 9595 / 0 555 422 9595
Günümüzde hızla küreselleşen ve dijitalleşen dünya, buna bağlı olarak gelişen sosyal medya ve mobil teknolojiler ışığında bildiğimiz standart pazarlama metodları da hızlı bir değişim içindeyken, her gün bir yenisinin örneklerini gördüğümüz pazarlama stratejileri ortaya çıkmaktadır.
Özellikle son beş yıl içinde örneklerini gördüğümüz sosyal medya pazarlama kampanyaları, oyun içinde pazarlama, mobil pazarlama, kişiye özel CRM verisine dayalı pazarlama bunlardan sadece birkaçı.
Konuşmacılar
- Bülent Gündoğmuş // Yöntem Araştırma & Danışmanlık Ltd./ Kurucu Ortak
- Murat Demiral // TNS / Turkiye / Yunanistan / Israil Ülke Müdürü
- Akan Abdula // Davranış Enstitusu / Kurucu Ortak, Bilgi Üniversitesi’nde öğretim görevlisi
- Dr. Aybil Göker // Habitus Etnografik Araştırmalar / Yönetici Ortak
- Doç. Dr. Haluk Zülfikar // İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi / Akademisyen
- Alp Yener // HoraCore/ NeTaKi Araştırma Danışmanlık Teknoloji Yönetici Ortak
- Güven İçel // Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş. / Medya Araştırmaları Direktörü
- Ali Gökçe Ertan // Stratejik Marka Danışmanı – Kültür Üniversitesi Öğretim Görevlisi
- Emre Günerman // Avivasa / Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
- Can Dilek // Flormar / Pazarlama Direktörü