18 Şubat 2018, Pazar
09:30 - 16:30
Ücretli
05340128261
Tüketiciler ürün ve hizmet alırken internetten araştırma yapıyorlar. İnternette ürününüzü nasıl, nerede konumlandırmanız ve internet kullanıcısının dikkatini çekecek stratejileri bilmeniz gerekiyor.
Eğitimin Amacı: Katılımcıların online ortamları anlamaları, ürün ve hizmetlerini doğru kanalda doğru şekilde konumlandırmaları, yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterilere de daha fazla satış yapmanın strateji, taktik, yöntem ve araçlarını öğrenmelerini sağlamaktır.
Eğitimin Amacı:
Katılımcıların online ortamları anlamaları, ürün ve hizmetlerini doğru kanalda doğru şekilde konumlandırmaları, yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterilere de daha fazla satış yapmanın strateji, taktik, yöntem ve araçlarını öğrenmelerini sağlamaktır.
İçerik
Müşterilerin online ortamlarda arama döngüleri
Mevcut müşteriyi detaylı tanımada online araçlar
Mevcut müşterilere daha fazla ürün ve hizmet satma yöntemleri
Pazarı tanıma (rakipler, ürünler, kanallar vs)
Online marka ve online itibar yönetimi strateji ve teknikleri
Ürün ve hizmetlerinizi online araçlara uygun hale getirme
Kurum, kişi, ürün ve hizmetin online ortamlarda konumlandırılması ve online itibar kazanmasında yapılacak
Websitenizi ve sosyal kanalları müşteri odaklı olarak yeniden düzenlenmesi
Online ürün ve firma rekabet stratejisi
Online ortamda rakiplere yönelik strateji geliştirilmesi ve rekabet avantajı için yapılacaklar.
Online PR, Online Ortaklıklar
Sosyal Pazarlama
Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Yotube, Google++ ortamlarda müşteri bulma teknikleri
İçerik Pazarlama
Sosyal SEO
Müşteri bulmada diğer online araçlar
Forum, sözlük, karşılaştırma siteleri vs.
Yurt dışından müşteri bulma
Web sitesinin düzenlenmesi
Sosyal pazarlama stratejisi
Arama motoru pazarlaması
Pazar yerlerine göre strateji geliştirme (alibaba.com, e-bay, amazon vb)
Alert mekanizmalarını kullanma
İnternetteki uyarı ve alarm sistemleri kullanarak ürün, rakip ve müşteri stratejileri oluşturma
Google ve sosyal ağ reklamcılığı
Hedef pazarlara yönelik etkin Google ve sosyal ağ reklamcılığını kullanma
Online araştırma, performans ölçüm araçlarını tanıma ve kullanma