Online Ortamlarda Müşteri Bulma

Eğitim / Bilişim

18 Şubat 2018, Pazar

09:30 - 16:30

Ücretli

05340128261

[email protected]

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Tüketiciler ürün ve hizmet alırken internetten araştırma yapıyorlar.  İnternette ürününüzü nasıl, nerede konumlandırmanız ve internet kullanıcısının dikkatini çekecek stratejileri bilmeniz gerekiyor.

Eğitimin Amacı: Katılımcıların online ortamları anlamaları, ürün ve hizmetlerini doğru kanalda doğru şekilde konumlandırmaları, yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterilere de daha fazla satış yapmanın strateji, taktik, yöntem ve araçlarını öğrenmelerini sağlamaktır.

Eğitimin Amacı:

Katılımcıların online ortamları anlamaları, ürün ve hizmetlerini doğru kanalda doğru şekilde konumlandırmaları, yeni müşteriler kazanmak ve mevcut müşterilere de daha fazla satış yapmanın strateji, taktik, yöntem ve araçlarını öğrenmelerini sağlamaktır.

İçerik

Müşterilerin online ortamlarda arama döngüleri

Mevcut müşteriyi detaylı tanımada online araçlar

Mevcut müşterilere daha fazla ürün ve hizmet satma yöntemleri

Pazarı tanıma (rakipler, ürünler, kanallar vs)

Online marka ve online itibar yönetimi strateji ve teknikleri

Ürün ve hizmetlerinizi online araçlara uygun hale getirme

Kurum, kişi, ürün ve hizmetin online ortamlarda konumlandırılması ve online itibar kazanmasında yapılacak

Websitenizi ve sosyal kanalları müşteri odaklı olarak yeniden düzenlenmesi

Online ürün ve firma rekabet stratejisi

Online ortamda rakiplere yönelik strateji geliştirilmesi ve rekabet avantajı için yapılacaklar.

Online PR, Online Ortaklıklar

Sosyal Pazarlama

Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram, Yotube, Google++ ortamlarda müşteri bulma teknikleri

İçerik Pazarlama

Sosyal SEO

Müşteri bulmada diğer online araçlar

Forum, sözlük, karşılaştırma siteleri vs.

Yurt dışından müşteri bulma

Web sitesinin düzenlenmesi

Sosyal pazarlama stratejisi

Arama motoru pazarlaması

Pazar yerlerine göre strateji geliştirme (alibaba.com, e-bay, amazon vb)

 

Alert mekanizmalarını kullanma

İnternetteki uyarı ve alarm sistemleri kullanarak ürün, rakip ve müşteri stratejileri oluşturma

 

Google ve sosyal ağ reklamcılığı

Hedef pazarlara yönelik etkin Google ve sosyal ağ reklamcılığını kullanma

Online araştırma, performans ölçüm araçlarını tanıma ve kullanma

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
ÇEKVA
İstanbul / Kadıköy
Etkinlik Konuları