Tüketicinin zihinsel süreçlerine doğru bir yolculuğa çıkmaya hazır mısınız?
- Tüketici nasıl karar alır? Satın alma kararlarını etkileyen faktörler nelerdir?
- Zihinsel süreçlerin sadakat yaratma ve satın alma noktasında etkisi nedir?
- Biz ne söylüyoruz? Tüketici ne anlıyor?
- Algıyı etkileyen faktörler neler? Tüketici hangi uyaranlardan ne şekilde etkilenmekte?
- Nöropazarlama yöntemlerini pazarlama iletişimi stratejimde ve reklam kampanyalarımda nasıl uygulayabilirim?
- Nöropazarlama araştırmaları yürütürken nelere dikkat etmeliyim?
- Offline mecralar dışında, dijital mecralarda da tüketicilerin kalbini fetheden bir marka nasıl olabilirim?
EĞİTMEN: SEDA GENÇ - Nöropazarlama Stratejisti & Kurucu, NEUROMAR
Seda Genç dünyaca ünlü nöropazarlama şirketi Neurons Inc'in Türkiye'de yetkilendirdiği tek kişidir. Hakkında bilgi için: http://sedagenc.com/hakkinda/
* Eğitim sonunda adınıza özel eğitim sertifikası ve kaynak paylaşımı yapılacaktır.