16 Temmuz 2016, Cumartesi
13:00 - 15:30
Ücretli
0 212 367 92 17
Workshop İçeriği:
- Nöropazarlama Nedir? Markalar için neden gereklidir?
- Tüketici nasıl düşünür?
- Algıyı etkileyen faktörler nelerdir?
- Geleneksel Yöntemler vs. Nöropazarlama Araştırmaları
- Kültürün tüketici davranışlarına etkisi
- Subliminal reklamcılık ve nöropazarlama - Doğru bilinen yanlışlar
- Türkiye'den ve dünyadan örnekler
Sertifika: Etkinlik sonunda tüm katılımcılarla sertifika paylaşılacaktır.
Konuşmacı: Seda Genç, Kurucu Neuro-mar Danışmanlık
Kimler Katılmalı?
Etkinlik nöropazarlama ile ilgilenen herkese açıktır. Özellikle pazarlama kariyeri yapmak isteyen öğrenciler, reklam-pazarlama sektöründe çalışan profesyoneller için idealdir.
Katılım Ücreti: 100 TL
** Detaylı bilgi ve indirimli katılım için [email protected] adresinden de bize ulaşabilirsiniz.