Nasıl Marka Olurum?

Seminer / Medya ve İletişim

25 Ekim 2013, Cuma

15:15 - 17:00

Ücretsiz

Etkinlik Detayları

Son yıllara kadar marka kavramı yalnız iş dünyasında konuşulur, tartışılırdı. Günümüzde toplumsal hayatın her alanında bir marka olma sevdası başladı. Eğlence dünyasının yıldızları bu eğilimde başı çekiyor. Çünkü marka olan kişilerin ünü saman alevi gibi sönmüyor. Magazin dünyasında marka olmak, yüksek ve istikrarlı kazanç anlamına geliyor. Marka haline gelmek siyasette ve sivil toplum örgütlerinde de prim yapıyor.

İsmail Hilmi Adıgüzel'in konuşmacı olduğu "Nasıl Marka Olurum?" isimli etkinlik ücretsiz olup herkesin katılımına açıktır. 

İsmail Hilmi Adıgüzel kimdir?

2009 yılında Güney Afrika’da Engen Garage Tzanen şube müdürlüğü yaptı. 3. Dünya ülkesi olarak bildiğimiz Güney Afrika’yı detaylı bir şekilde inceleme imkanı buldu. Geldiğinin 2. haftasında Hisar İntercontinantal Hospital’de Kurumsal iletişim uzmanı olarak iş teklifi aldı ve başladı.

Bu süre zarfında Türkiye Fotoğraf Gönüllüleri , Gençlik Platformu ve Marka yönetimi Derneği kurucu yönetim kadrolarında bulundu. İnternet ve medya federasyonu yönetiminde gençlik faaliyetleri sorumlusu, Gravga Group’da Müşteri İlişkileri Direktörü ve Genç Haber’de imtiyaz sahibi olarak çalışmalarına devam ediyor.

Takım çalışması ve samimiyetin öncelikli başarı anahtarı olduğuna inanıyor.


www.ismailhilmiadiguzel.com.tr
www.facebook.com/ihadiguzel
www.twitter.com/ihadiguzel

İSMAİL HİLMİ ADIGÜZEL'in Antalya Altın Portakal Film Festivalinde de sergilenen fotoğrafları Mavi Salon önünde sergilenecektir

Etkinliğimiz ücretsiz olup herkese açıktır...

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF Konferans Salonu
İzmir / Buca / BUCA
DEU Dokuzçeşmeler Yerleşkesi, İİBF Fakültesi
Etkinlik Konuları