15 Mart 2014, Cumartesi - 16 Mart 2014, Pazar
09:30 - 16:30
Ücretli
0 216 368 1065
Seminer Konusu: Müşteri Şikayetleri Yönetimi
AMAÇ
Müşteri odaklılık prensibine önem veren kuruluşların müşteri ilişkilerinin, yönetim şeklinin esaslarını belirlemek.
İÇERİK
Her türlü yönetim sistemlerinin kurulması, geliştirilmesi ve sürdürülmesinden sorumlu üst yöneticiler, yöneticiler, çalışanlar. - Satış pazarlama ve müşteri ilişkileri konusu ile ilgilenen yöneticiler
SÜRE: 2 Gün / 12 Saat
KATILIM BİLGİLERİ
Kişi başı katılım bedeli 490 (KDV dahil)
Kurumunuza ve size özel indirimlerimiz hakkında bilgi için 0 216 368 1065 ve 0 532 448 0249 no'lu telefonlarımızdan bizi arayabilirsiniz.
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel yapılabilmektedir. Programlarımız minimum 10 kişi katılımla açılabilmektedir.
Öğle yemeği, çay-kahve, eğitim dokümanları ücrete dahildir. Tüm programlar sonunda katılımcılara katılım belgesi verilmektedir.
Millenium Business Institute Eğitim ve danışmanlık, gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.