Müşteri Şikayetleri Yönetimi Semineri

Seminer / Pazarlama

15 Mart 2014, Cumartesi - 16 Mart 2014, Pazar

09:30 - 16:30

Ücretli

0 216 368 1065

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Seminer Konusu: Müşteri Şikayetleri Yönetimi

 AMAÇ

Müşteri odaklılık prensibine önem veren kuruluşların müşteri ilişkilerinin, yönetim şeklinin esaslarını belirlemek.

İÇERİK

  • Terimler
  • Şikâyetleri ele alma çerçevesi
  • Planlama ve Tasarım o Hedefler o Faaliyetler
  • Şikâyetleri ele alma o İletişim o Şikâyetin alınması o Şikâyetin takip edilmesi
  • Şikâyetin alındığının bildirilmesi
  • Şikâyetin ilk değerlendirmesi
  • Şikâyetlerin araştırılması o Şikâyetlere cevap verme
  • Kararın bildirilmesi
  • Şikâyetin kapatılması
  • Sürdürme veya iyileştirme
  • Bilginin toplanması
  • Şikâyetlerin analizi ve değerlendirilmesi
  • Şikâyetleri ele alma prosesi ile ilgili memnuniyet
  • Şikâyetleri ele alma prosesinin izlenmesi
  • Şikâyetleri ele alma prosesinin tetkiki
  • Şikâyetleri ele alma prosesini yönetimin gözden geçirmesi
  • Sürekli iyileştirme
  • HEDEF KİTLE

Her türlü yönetim sistemlerinin kurulması, geliştirilmesi ve sürdürülmesinden sorumlu üst yöneticiler, yöneticiler, çalışanlar. - Satış pazarlama ve müşteri ilişkileri konusu ile ilgilenen yöneticiler

SÜRE: 2 Gün / 12 Saat

KATILIM BİLGİLERİ

Kişi başı katılım bedeli  490  (KDV dahil)

Kurumunuza ve size özel indirimlerimiz  hakkında bilgi için 0 216 368 1065 ve 0 532 448 0249  no'lu telefonlarımızdan bizi arayabilirsiniz.

Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel yapılabilmektedir. Programlarımız minimum 10 kişi katılımla açılabilmektedir.

Öğle yemeği, çay-kahve, eğitim dokümanları ücrete dahildir. Tüm programlar sonunda katılımcılara katılım belgesi verilmektedir.

Millenium Business Institute Eğitim ve danışmanlık, gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
The Marmara Şişli Hotel
İstanbul / Şişli / MECİDİYEKÖY
Ortaklar Cad. No: 30
Etkinlik Konuları