25 Nisan 2015, Cumartesi
10:00 - 17:00
Ücretli
02163681065
Müşteri İlişkilerinde Sürekliliği Sağlayacak Yöntemler
AMAÇ
Rekabetle başa çıkmak, müşteri bağlılığını sağlamak ve uzun süreli karlı iş ilişkileri oluşturmak için yöntemler edindirerek başarıyı arttırmak hedeflenmektedir.
İÇERİK
Danışmanlık yöntemiyle satış yaklaşımı
Müşteride motivasyon yaratmak
Müşteri ilişkileri analizleri
Çapraz satış
Fiyat ve pazarlık
Direnç ve problemlerle başa çıkma
(Uygulama ve küçük alıştirmaların olduğu interaktif bir programdır)
HEDEF KİTLE
Satış sorumluları ve yönetici adayları
SÜRE
1 gün / 6 saat
KATILIMCI SAYISI
5 katılımcı ile sınırlandırılmıştır.
YER
MBI Eğitim Salonu
TARİH
25 Nisan 2015
KATILIM BİLGİLERİ
Katılım için Kayıt Formu doldurulması ve tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Kayıt formu için lütfen Tıklayınız Kişi başı katılım bedeli 350 TL (KDV dahil)
Kurumunuza ve size özel indirimlerimiz hakkında bilgi için 0 216 368 1065 ve 0 532 448 0249 no'lu telefonlarımızdan bizi arayabilirsiniz.
Tüm programlar, talep edilmesi halinde şirketlere özel yapılabilmektedir.
Programlarımız minimum 5 kişi katılımla açılabilmektedir.
Öğle yemeği, çay-kahve, eğitim dokümanları ücrete dahildir.
Tüm programlar sonunda katılımcılara katılım belgesi verilmektedir.
Millenium Business Institute Eğitim ve danışmanlık, gerektiğinde eğitim mekanını veya eğitmeni değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır.