Müşteri İlişkileri Yönetimi

Konferans / Girişimcilik

20 Ağustos 2015, Perşembe

18:15 - 20:15

Ücretsiz

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

İşletmelerin mevcut müşterilerini korumaları, gelecekte müşteri sadakati oluşturmaları açısından müşteri beğenilerine uygun şekilde hareket edebilecekleri yazılımlar ile müşteri bilgilerini kayıt altında tutarak işletme davranışlarını geliştirip iyi bir müşteri ilişkileri yönetiminin nasıl sağlanabileceğini öğrenmek ister misiniz? .Siz de bu konuda daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz, 20 Ağustos Perşembe günü saat 18.20’de İTÜ ARI Teknokent ARI 3 Binası İTÜ Çekirdek konferans salonunda Uğur Özmen ’in “Müşteri İlişkileri Yönetimi” hakkındaki etkinliğimize katılabilirsiniz. 
Ayrıntılı bilgi ve kayıt için; http://www.itucekirdek.com/tr/girisimcilik-seminerleri

Bu etkinliğin süresi geçmiş
İTÜ Çekirdek Konferans Salonu
İstanbul / Şişli / AYAZAĞA
İTÜ Ayazağa Kampüsü, ARI Teknokent ARI 3 - Binası
Etkinlik Konuları
İTÜ Çekirdek
Girişimcilik Ekosistemi