Mariano Bosaz'ın dijital pazarlama alanındaki çalışmaları, üniversite yıllarında University of Richmond’da bir exchange programında çalıştığı girişimcilik projesiyle başladı. Bosaz, yarattığı bir web sitesini büyük bir İnsan Kaynakları Şirketine sattıktan sonra, Latin Amerika’nın en büyük yatırım şirkerlerinden biri olan Socma’dan iyi bir iş teklifi aldı ve internet proje analizleri yapmaya başladı. Yaklaşık 3 sene burada çalıştıktan sonra Latin Amerika’nın en önemli medya gruplarından birinde dijital operasyonlardan sorumlu ‘Business Development Manager’ olarak görev aldı.
2007 senesinde Coca-Cola South Latin’de Interaktif Pazarlama Direktörü olarak görev almaya başlayan Bosaz; Coca-Cola’nın dijital pazarlama stratejisini geliştirdi, markaların web/mobil platformlarını birleştirdi ve WorldCup 2012 ile Powerade Latin Amerika gibi projelerin tüm dijital işlerini devraldı. 2011 senesinde Coca-Cola’nın Avrasya ve Afrika Grup Interaktif Pazarlama Müdürü oldu.