7 Şubat 2015, Cumartesi - 15 Mart 2015, Pazar
09:30 - 16:30
Ücretli
0 212 283 24 02
Program, kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler alanında temel kavramlar hakkında bilgi vermeyi amaçlamaktadır. Kurumsal iletişim kapsamında; stratejik iletişim yönetimi, ikna edici iletişim, araştırma-değerlendirme ve sunum teknikleri, marka yönetimi, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi yönetimi, yeni teknolojiler, kurumsal reklam, medya ile ilişkiler, reklam kampanyaları yönetimi, halkla ilişkiler kampanyaları gibi kavramları uygulamalarla beraber ayrıntılı olarak ele alacaktır.
Katılım Şartları
Kurumsal iletişim, halkla ilişkiler alanlarında çalışan ya da çalışmak isteyen en az lisans mezunu kişileri hedef almaktadır.
Sertifika Hakkında
%80 devam koşulunu sağlayan ve program sonunda yapılan sınavda başarılı olanlara Galatasaray Üniversitesi tarafından resmi sertifika verilecektir.