Kullanıcı deneyimi tasarımı yeni bir ürün ya da hizmet oluşturma sürecinde, tüketicinin beklentisini karşılamak için atılacak ilk adımdır. Girişimciler için araştırmalar ve sezgisel tasarımın bir araya geldiği bu süreç çok önemlidir. Bu süreç sonucunda oluşturulan kanal hem ilk satın alma kararına etkide bulunur hem de uzun süreli kullanıcı memnuniyeti sağlar. Fakat kullanıcı deneyimi oluşturmak bir çok parametreyi içinde barındıran bir denklemdir. 8 Nisan Çarşamba günü İTÜ ARI Teknokent ARI 3 Binası İTÜ Çekirdek konferans salonunda, Oytun Şengül ile gerçekleştireceğimiz “Kahve Bahane” ekinliğimizde bu denklemi çözmeye çalışacağız. Sizin de aklınızda “Kullanıcı Deneyimi Nasıl Oluşturulur?” gibi bir soru var ise bize katılabilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi ve kayıt için; www.itucekirdek.com/kahvebahane