Julian Treasure

Julian Treasure Resmi
Pazarlama ve reklam kampanyaları için uygulamalı ses konusunu heyecan verici yeni alanlara açan haritayı deşifre eden “Sound Business” isimli bestseller kitabın yazarıdır. “Sound Business”; TIME, The Economist, The Times, UK National TV&Radio; ve bir çok uluslar arası ticaret ve sektörel dergide yer almıştır.

Julian’ın TED’de yer alan “Sesin 4 etkisi”, “Ses ve Sağlık” ve “Bilinçsiz Dinleme” konulu üç konuşması tam 4 milyon kez izlenmiştir. The Sound Agency’nin başkanı olan Julian Treasure, İngiltere’de kurduğu bu danışmanlık şirketiyle BP, Harrods, Helm Bank, Sonae Sierra, Nokia, Bank Muscat, Honda, Unilever, Marks&Spencer;, London InterContinental Hotel Park Lane, Saga, Colgate-Palmolive, Nestle ve BAA gibi şirketlere ses optimizasyonuyla iş odaklı daha verimli sonuçlar elde etmeleri adına hizmet vermektedir. Ajansın markalaştırma ve pazarlama iletişim çalışmalarında sesin kullanımı, uygun akustik ortamı tasarlamak ve oluşturmak gibi faaliyetleri de ayrıca mevcuttur.

Treasure, TPD Group isimli İngiliz kontratlı şirketin kurdu. Aynı dönemde Association of Publishing Agencies’in başkanlığı, Periodical Publishers Association direktörlüğü, PPAinteractive ve İngiliz Hükümeti Dijital İçerik Forum’un başkanlığını yaptı. UK Magazine yayıncılık endüstrisine sağladığı hizmetlerden ötürü 2002 yılında PPA Chairman’s Marcus Morris Ödülleri’nden ödül aldı.

Julian Treasure, St Paul’s School ve Gonville&Caius; College/Cambridge’de eğitim aldı.
Çocuk kitapları yazarı ve aile danışmanı Swan Treasure ile evli ve Surrey’de yaşıyor.

Yer Aldığı Etkinlikler

11 Kasım 2013
Pazartesi
Brand Week İstanbul
Çırağan Palace Kempinski / İstanbul