Birçok developer ya da birçok şirket tutabileceğini düşündüğü projeler için hatrı sayılacak derecede büyük kaynaklar ayırarak kod geliştirmeye, ürünü son haline getirmeye çalışıyor. Ürün lanse edildikten sonra da yine büyük bütçeler ürünün pazarlanması için harcanıyor ama geri dönüşler beklenildiği kadar iç açıcı olmayabiliyor.
Bugün dünyayı değiştiren internet ve mobil ürünlerin bir çoğunun Silikon Vadisinden çıkması bir tesadüf değil ve daha başarılı ürün geliştirmek için geliştirilmiş bir çok metodoloji var.
Girişimci ve yatırımcı kimliklerini bir arada bulunduran Emrah Yalaz, Silikon Vadisinde danışmanlık verdiği birçok startup için uyguladığı modeli bizlere anlatacak ve İstanbul’daki girişimcilerin nasıl Silikon Vadisi seviyesinde ürün yapabileceklerini bizlere anlatacak.
Bu seminerde aşağıdaki sorulara cevap bulabileceksiniz.