Son yedi yıldır Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı interaktif pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi bu yıl 19-20 Eylül tarihlerinde İstanbul Kongre Merkezi’nde düzenleniyor.Geçtiğimiz yıl “Pazarlama Zaten İnteraktiftir” konseptiyle iki gün boyunca Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda katılımcılarıyla buluşan İPZ, bu yıl da yine oldukça ilgi çekici bir içerikle ziyaretçilerini karşılamayı amaçlıyor. 2012 yılının içeriğiyle ilgili Ocak ayından bu yana çalışan İPZ’12 Think Tank ekibi bu senenin konseptini “İnteraktif ekonomiyle büyüyen Türkiye” olarak belirledi. Bu bağlamda İPZ 2012’de, iki tam gün boyunca internet mecrasının “ekonomik değer yaratan” tüm bileşenleri konuşulacak. İnteraktif yatırımları, bu yatırımların geri dönüşü ve interaktif pazarlamanın ekonomiye doğrudan katkısı, sayısal sonuçlarla iş dünyasının dikkatine sunulacak.