5 Eylül 2015, Cumartesi
11:00 - 17:00
Ücretli
0212 227 6663
GOOGLE ANALYTICS SERTİFİKASYON PROGRAMI
(GOOGLE ANALYTICS CERTIFICATE)
Dijital dünyanın en çok kullanılan Analiz ve Raporlama araçlarından Google Analytics’i detaylarıla öğrenebileceğiniz Google Analytics Eğitim programı 5 Eylül 2015 Cumartesi günü İstanbul Taksim CVK Hotelde!
Google Analytics; kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.
Google Analytics
“Google Analytics, Google’ın ücretsiz kullanıma sunduğu, dünyada en çok kullanılan ölçümleme ve analiz aracıdır. Kullanıcı kitlesi, davranışları, trafik kaynakları ve dönüşümler hakkında detaylı bilgi edinimi sağlar.”
5 Eylül 2015 Cumartesi 11:00-17:00
Google Analytics Eğitimi için Ön Bilgi Gerekli midir?
Google Analytics eğitimi temel düzeyden başlayacak olduğundan genel katılıma açıktır. Katılımcıların web sitelerinin temel çalışma mantığı hakkında bilgi sahibi olması, raporları anlamak ve yorumlamak için istatistiki bakış açısına sahip olması verimi arttıracaktır.
Google Analytics Eğitimine Kimler Katılmalıdır?
- İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,
- Web sitesinin performansını ölçmek isteyen,
- Dijital pazarlama alanına ilgi duyan bireyler,
- Sosyal Medya uzman ve yöneticileri,
- Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen,
- Bir şirkette web yöneticisi olmak isteyen,
- Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,
- Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
- Kendi işletmesinin dijital reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.
Google Analytics Eğitiminin Faydaları Nelerdir?
- Web sitesi, mobil site ve mobil uygulamanızı ölçümleyerek elde ettiğiniz verilerin analizi ve yorumlanması
- Site içi teknik analizi ve yorumlanması
- İçerik performansının analizi ve yorumlanması
- Adwords kampanyalarının detaylı analizi ve yorumlanması
- Gelişmiş kullanıcı segmentasyonlarının oluşturulması ve oluşturduğunuz kitlelerin Adwords kampanyalarında kullanılması
- Kampanyalar arası dönüşüm performansının analiz edilerek, dijital bütçe planlamasının yapılması
- Dönüşüm oranını arttırmaya yönelik analizler ve yorumlanması
- Gelişmiş e-ticaret analizleri ile karlılığın arttırılması
EĞİTİM KONULARI
Google Adwords Eğitim Konuları:
1. Analytics Temel Metrikler (Ziyaret, Ziyaretçi, Sayfada Kalma Süresi, Hemen Çıkma Oranı vb)
2. Hesap, mülk yapısı
3. Analytics Data Katmanları (Ziyaret, Sayfa Görüntüleme, Ziyaretçi)
4. Analytics Rapor Katmanları (Kitle, Edinme, Davranış, Dönüşümler vb)
5. Etkinlik Ölçümleme
6. İlişkilendirme Modelleme Aracı
7. Özelleştirilebilen Değişkenler
8. Otomatik Raporlar / Uyarılar
9. Trafik Raporları
10. E-ticaret Raporları
11. Adwords Raporları
12. SEO Sorgu & Açılış Sayfası Raporu
13. İçerik Analizi
14. Dönüşüm Raporları
15. Macro ve Micro Hedeflerin Tanımlanması
16. Hedef Tanımlama
17. Site içi Arama – Kurulum / Kullanım
18. Profil Filtreleri
19. Sosyal Medya Etkileşim Analizi
20. Cihazlar Arası Performans Analizi
21. Hedef Dönüşüm Analizi
22. Kohort Analizi
23. A/B Testleri – Denemeler
24. Çok Kanallı Huniler
25. Up-sell, Cross-Sell, Related-products Analizi
26. İlişkilendirme Modellem Analizi
27. Çok Kanallı Dönüşümlerin Analizi
28. Lifetime Value Analizi
Eğitim Bedeline Neler Dahil?
EĞİTMENLER;
Şahin Seçil / iProspect Web Analytics Direktörü
Ege Üniversitesi İstatistik bölümü mezunudur. GroupM'de SEM Manager görevinden sonra, iProspect Türkiye'de Web Analytics Director olarak görev yapmaktadır. Üniversitelerin çeşitli sertifika programlarında Analytics & SEM eğitimleri vermekte olup, çeşitli bloglarda "Dijital Pazarlama" hakkında makaleler yayınlamaktadır.