26 Ağustos 2017, Cumartesi - 27 Ağustos 2017, Pazar
11:00 - 17:00
Ücretli
0212 983 51 39
Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından olan Adwords ve SEO, Google Adwords ve SEO Sertifika programı ile size kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.
Şirketlerde veya ajanslarda SEO veya SEM yöneticisi / uzmanı olarak yer almak, bu konuda hizmet veren ajanslarda çalışmak, kariyerinizi bu yönde devam ettirmek istiyorsanız; Temel Google Adwords ve SEO Eğitimleri tam size göre!
Eğitimin Hedefleri
Google AdWords ve SEO Eğitimi ile katılımcıların bireysel olarak reklam kampanyalarını kendi başlarına oluşturabilmeleri ve organik sonuçlarda üst sıralarda yer almanın ipuçları öğretilerek Google’da satışlarını, bilinirliklerini en üst noktaya ulaştırabilmeleri hedeflenmiştir.
Eğitime Kimler Katılmalıdır?
▶ İşletme sahipleri ve/veya ortakları,
▶ İşletmelerin/Markaların Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları,
▶ İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,
▶ Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen herkes,
▶ Bir şirkette SEM veya SEO yöneticisi olmak isteyen,
▶ Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,
▶ Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
▶ Kendi işletmesinin reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.
Gerekli Ön Bilgiler Nelerdir, Herkes Katılabilir Mi?
Google AdWords Eğitimine katılmak için temel seviye bilgisayar bilgisine sahip olmanız yeterlidir. Eğitim tüm katılımcılara açıktır.
Bu Eğitimler Katılımcıya, Neler Katar?
Google Adwords Eğitim Programı ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.
SEO Eğitim programında ise, organik arama sonuçlarında yer almanın incelikleri ve temel SEO teknikleri konusu katılımcılara aktarılacaktır.
Eğitim Bedeline Neler Dahil?
✔ İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI,
✔ Promosyon ve İndirimler,
✔ Eğitim Sonrası; Google Resmi İş Ortağı & Profesyonel Ekip tarafından sağlanacak; “Adwords Reklam Danışmanlığı”,
✔ 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği,
✔ Eğitim materyalleri,
✔ Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim,
✔ Otel Konforunda Eğitim,
✔ Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar.
EĞİTİM KONULARI
Google Adwords Eğitim Konuları:
- Google AdWords'e Giriş
- Google AdWords Temel Politikaları
- Google AdWords Reklamları oluşturma
- Google Network’ünü Anlama
- Google Reklam Biçimleri
- Teklif Verme Biçimleri
- Hesap Oluşturma
- Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi
- Reklam Metni Oluşturma
- Metin Yazım ve Uygulama
- Anahtar Kelime Listesi Oluşturma
- Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama
- Arama Ağına Giriş
- İçerik Ağına Giriş
- Reklam Dağıtımı
- Dil ve Yer Hedefleme
- Anahtar Kelime Hedefleme
- Maliyet Kontrolü
- Faturalama
- Reklam Performansını izlemek
- Kalite Puanı Kavramı
- Temel Optimizasyon Teknikleri
- Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri
- Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri
- Strateji Oluşturma
- Google'da etkin Optimizasyon yöntemleri
- Raporlama
SEO Eğitim Konuları:
Search Engine Optimization (SEO)
• Arama Motorlarına Genel Bakış
- Arama Motorlarının Çalışma Mantığı
- -Organik Sonuçlar ve Ücretli Sonuçların Farkı
• SEO
- SEO Nedir?
- SEO’ya Neden İhtiyaç Duyarız?
- Temel SEO Prensipleri ve Kavramları
- SEO’ya Nereden Başlanır?
o İçerik
-İçerik Çeşitleri Nelerdir?
-SEO’ya Uygun İçerik Nasıl Hazırlanır?
-İçeriklerin SEO Metriklerine Göre Ölçümlenmesi
-İçerik Hazırlarken Kullanabileceğiniz SEO Araçları
o Teknik SEO
- Teknik SEO Nedir?
- Sitelerin Genel Teknik İncelemesi
- Sitemdeki Temel Teknik Hataları Nasıl Farkedebilirim?
- Mobil SEO
- Teknik SEO Araçları
o Site Dışı SEO
- Site Dışı SEO Nedir?
- Site Dışı SEO Neden Önemlidir?
- Backlink Nedir?
- Doğal Link İnşaatsı Nasıl Yapılır?
- Sosyal Medya Çalışmaları SEO’yu Etkiler Mi?
- Site Otoritesi Nasıl Hesaplanır?
- Site-dışı Çalışmalarda Kullanılabilecek SEO Araçları
o SEO Profesyonellerinin Çalışma Alanları
- Bir Ajansta SEO Sorumlusu Olmak
- Markada SEO Sorumlusu Olmak
- SEO Çalışmalarında Süreç Takibi
- SEO Raporlama Örnekleri
o SEO WORKSHOP
- Uygulama Çalışması
- Soru-Cevap Bölümü
EĞİTMENLER;
Yasin Kaplan / MooF Kurucusu / Dijital Pazarlama Danışmanı
2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, online pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
Gökhan Çakır / Founder at Roof Digital
Gökhan Çakır, Ege Üniversitesi Uluslararası İlişkiler mezunudur. Henüz lise öğrencisiyken çeşitli internet siteleri kurgulayıp Google odaklı kazanç modelleri denemiştir. Bireysel danışmanlıklarından sonra profesyonel olarak ilk iş deneyimine 2011 yılında İzmir'de yerel bir ajans ile başlamıştır. Haziran 2014'te İstanbul'da SEOzeo firmasında çalışmaya başlamıştır. Ocak 2016'da Dünya'nın en büyük ajanslarından biri olan iProspect'te çalıştıktan sonra Ocak 2017'de İzmir'de Roof Digital'i kurmuştur.