18 Mart 2017, Cumartesi - 19 Mart 2017, Pazar
11:00 - 17:00
Ücretli
(0212) 983 51 39
Google’da KAYBOLMAYIN!
GOOGLE ADWORDS ve SEO SERTİFİKASYON PROGRAMI
(GOOGLE ADWORDS and SEO CERTIFICATE)
18-19 Mart 2017 tarihleri arasında düzenlenecek olan Google AdWords ve SEO Workshop ikili paket şeklinde İNDİRİMLİ olarak satın alabilirsiniz.
18 Mart Cumartesi: SEO Workshop
19 Mart Pazar: Google AdWords Eğitimi
Yer: KWORKS / Koç Üniversitesi Girişimcilik Araştırma Merkezi (Şişli-İstanbul)
Eğitim Konumu: http://bit.ly/2e8ahtB
Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından olan Adwords ve SEO, Google Adwords ve SEO Sertifika programı ile size kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.
Şirketlerde veya ajanslarda SEO veya SEM yöneticisi / uzmanı olarak yer almak, bu konuda hizmet veren ajanslarda çalışmak, kariyerinizi bu yönde devam ettirmek istiyorsanız; Temel Google Adwords ve SEO Programı tam size göre!
Google AdWords ve SEO Workshop Programına Kimler Katılmalıdır?
– İşletme sahipleri ve/veya ortakları
– İşletmelerin/Markaların Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları
– İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları
– Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen herkes
– Bir şirkette SEM veya SEO yöneticisi olmak isteyen,
– Bir dijital ajansta çalışmak isteyen
– Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler
– Kendi işletmesinin reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.
Google AdWords ve SEO Workshop Programının Amacı
Temel Google AdWords ve SEO Workshop Programının amacı;
Google aramaları ve Google AdWords hakkında bilgi edinmenizi ve SEO ve AdWords’ün İnternet arama motoru ve anahtar kelimelere yönelik reklam kavramlarıyla nasıl ilişkili olduğunun katılımcılara aktarılmasıdır.
EĞİTİM KONULARI
Google Adwords Eğitim Konuları:
- Google AdWords'e Giriş
- Google AdWords Temel Politikaları
- Google AdWords Reklamları oluşturma
- Google Network’ünü Anlama
- Google Reklam Biçimleri
- Teklif Verme Biçimleri
- Hesap Oluşturma
- Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi
- Reklam Metni Oluşturma
- Metin Yazım ve Uygulama
- Anahtar Kelime Listesi Oluşturma
- Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama
- Arama Ağına Giriş
- İçerik Ağına Giriş
- Reklam Dağıtımı
- Dil ve Yer Hedefleme
- Anahtar Kelime Hedefleme
- Maliyet Kontrolü
- Faturalama
- Reklam Performansını izlemek
- Kalite Puanı Kavramı
- Temel Optimizasyon Teknikleri
- Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri
- Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri
- Strateji Oluşturma
- Google'da etkin Optimizasyon yöntemleri
- Raporlama
SEO Eğitim Konuları:
Search Engine Optimization (SEO)
• SEO Nedir?
- SEO tanımı ve temel bilgileri.
- Arama motorlarının çalışma mantığı.
- Gelişmiş Arama Parametreleri ile Etkili Arama
- SEO ile SEM farkları.
• Neden SEO?
- Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri.
- Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için gerekli olan faktörler.
• SEO Uygulaması
- Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?
- SEO uygulayıcıları ve ajanslar nasıl çalışır?
- SEO raporları nasıl olmalı?
- SEO araçları nelerdir?
- Temel SEO teknikleri nelerdir?
- Link uygulamaları ve inşaası
- Link Kaynakları
- Meta Verilerinin Optimize Edilmesi
- Anahtar Kelime Analizi Araçlarının Kullanılması
• SEO ve İçerik İlişkisi
- Dijital dünyada içerik nasıl olmalı?
- SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.
- SEO dostu içerik yazımı atölye çalışması.
- Etkili İçerik Stratejileri Geliştirmenin Yolları
- İçeriklerin ve Resimlerin Optimize Edilmesi
• SEO Hataları
- Kaçınılması gereken uygulamalar
- Hatalı içerikler
- Siteye zarar verecek linkler.
Bu Eğitimler Katılımcıya, Neler Katar?
Google Adwords Eğitim Programı ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.
SEO Workshop programında ise, organik arama sonuçlarında yer almanın incelikleri ve temel SEO teknikleri konusu katılımcılara aktarılacaktır.
Eğitim Bedeline Neler Dahil?
EĞİTMENLER;
Yasin Kaplan / MooF Kurucusu / Dijital Pazarlama Danışmanı
2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, online pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
Renay Keskin / Digital Marketing Manager
Sektör lideri kurumsal markalar, e-ticaret siteleri ve yayıncı kuruluşlara veriye dayalı büyüme stratejisi sağlama, online görünürlük ve dijital pazarlama konusunda deneyimli olan Renay Keskin, global ve yerel dijital pazarlama kampanyalarında özellikle arama motoru optimizasyonu, performans bazlı reklamcılık, kullanılabilirlik ölçümleri ve dönüşüm optimizasyonu üzerinde çalıştı.
Renay Keskin, sektörel organizasyonlarda ve üniversite etkinliklerinde konuşmacı ve eğitmen olarak optimizasyon, dijital reklam ve pazarlama konularından bahsediyor.