7 Eylül 2019, Cumartesi - 8 Eylül 2019, Pazar
11:00 - 17:00
Ücretli
0212 983 51 39
Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından olan Google AdWords ve Analytics, alanında uzman eğitmenlerle SERTİFİKALI eğitimle markanızı zirveye taşıyacaksınız!
MooF Dijital Reklam Ajansı Kurucusu Yasin Kaplan ve Digitailor’da Digital Analytics Tailor olarak görev yapan Yiğit Yazgı tarafından verilecek Google AdWords ve Analytics eğitimlerini ikili paket olarak İNDİRİMLİ satın alabilirsiniz.
Gerekli Ön Bilgiler Nelerdir, Herkes Katılabilir Mi?
Google AdWords ve Analytics Eğitimine katılmak için temel seviye bilgisayar bilgisine sahip olmanız yeterlidir. Eğitim tüm katılımcılara açıktır.
Eğitimin Hedefleri
Google AdWords Eğitimi ile katılımcıların bireysel olarak reklam kampanyalarını kendi başlarına oluşturarak Google’da satışlarını, bilinirliklerini en üst noktaya ulaştırabilmeleri hedeflenmiştir.
Google Analytics Eğitimi sayesinde ise analiz ve raporlama araçlarından Google Analytics’i detaylarıyla ve gelişmiş seçenekleriyle öğrenebilmeniz amaçlanmıştır.
Eğitime Kimler Katılmalıdır?
▶ İşletme sahipleri ve/veya ortakları,
▶ İşletmelerin/Markaların Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları,
▶ İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,
▶ Dijital performans yönetimini ölçmek isteyen dijital pazarlama uzmanları,
▶ Web sitesinin performansını ölçmek isteyen yöneticiler,
▶ Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,
▶ Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
Bu Eğitimler Katılımcıya, Neler Katar?
Google Adwords Eğitim programı ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.
Google Analytics Eğitim programında ise, web sitesi, mobil site veya mobil uygulamanızı nasıl ölçümleneceği ,elde ettiğiniz verilerin nasıl analizi yapılması ve yorumlanması gerektiğinin bilgisine sahip olacaksınız.
Eğitim Bedeline Neler Dahil?
Eğitimin Konu Başlıkları
GOOGLE ADWORDS EĞİTİMİ (7 EYLÜL CUMARTESİ)
Google AdWords’e Giriş
Google AdWords Temel Politikaları
Google AdWords Reklamları oluşturma
Google Network’ünü Anlama
Google Reklam Biçimleri
Teklif Verme Biçimleri
Hesap Oluşturma
Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi
Reklam Metni Oluşturma
Metin Yazım ve Uygulama
Anahtar Kelime Listesi Oluşturma
Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama
Arama Ağına Giriş
İçerik Ağına Giriş
Reklam Dağıtımı
Dil ve Yer Hedefleme
Anahtar Kelime Hedefleme
Maliyet Kontrolü
Faturalama
Reklam Performansını İzlemek
Kalite Puanı Kavramı
Temel Optimizasyon Teknikleri
Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri
Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri
Strateji Oluşturma
Google’da Etkin Optimizasyon yöntemleri
Raporlama
Soru-Cevap Bölümü
GOOGLE ANALYTİCS EĞİTİMİ (8 EYLÜL PAZAR)
Dijital Analitik ve Ölçümlemeye Giriş
Google Analytics (GA) – Nedir, Nasıl Çalışır?
Google Analytics Ölçümleme Teknolojisi
Google Analytics Ölçümleme Becerileri
GA HESAP YAPILANDIRMASINDA EN İYİ UYGULAMALAR
Mülk Yapılandırmada En İyi Uygulamalar
Görünüm Yapılandırmada En İyi Uygulamalar
Sık Karşılaşılan Hatalar ve Kaçınma Yöntemleri
TEMEL BOYUT VE METRİKLERİN KAVRANMASI
Boyut, Metrik ve Veri Kapsamı Kavramları
Popüler Metriklerin Anlamlandırılması
ÖLÇÜMLEME STRATEJİSİ OLUŞTURMA
Ölçümleme Stratejisinin Temelleri
KPI Belirleme
Micro KPI’lar ve Etkinlik (Event) Takibi
GOOGLE ANALYTİCS STANDART RAPORLAMA BECERİLERİ
Standart Raporlardan Faydalanma
Veri Görselleştirme Opsiyonları
Veri Filtreleme ve İkinci boyutlar
Regex
KULLANICI SEGMENTLERİ OLUŞTURMA VE KULLANMA
Google Analytics Raporları
Önemli GA Kitle Raporlarının İncelenmesi
GA Kitle Raporlarının Örnek Analizleri
Önemli GA Edinme Raporlarının İncelenmesi
Doğru UTM Kurgusunda En İyi Uygulamalar
GA Edinme Raporlarının Örnek Analizleri
Önemli GA Davranış Raporlarının İncelenmesi
GA Davranış Raporlarının Örnek Analizleri
Önemli GA Dönüşüm Raporlarının İncelenmesi
Geliştirilmiş E-Ticaret Raporlarının İncelenmesi
Çok Kanallı Huni Raporları
İlişkilendirme Modellerine Giriş
ÖZEL RAPOR OLUŞTURMA
Özel Rapor Oluşturmada En İyi Uygulamalar
Örnek Raporların İncelenmesi
Soru-Cevap Bölümü
Eğitmen Hakkında
MooF Kurucusu / Dijital Pazarlama Danışmanı
2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, online pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.
Senior Data & Analytics Executive - GroupM
Yiğit Yazgı, GroupM bünyesinde Kıdemli Data ve Teknoloji Yöneticisi olarak 2 yıl çalışmıştır. Web Analytics başta olmak üzere dijital pazarlamada çeşitli alanlarda uzmanlığı bulunan Yiğit Yazgı, ölçümleme stratejisi ve uygulamaları konusunda bugüne kadar çalıştığı farklı ajanslarda Boyner, Koton, Flo Ayakkabı, İpekyol, Atlas Global gibi pek çok önemli markaya hizmet vermiştir. Yiğit Yazgı, Digitailor firmasında Dijital Analiz görevine devam etmektedir.
Eğitim Fiyatları ve Ödeme Seçenekleri
◆ Google AdWords ve Analytics Eğitim Fiyatı KDV Dahil 750 TL’dir. Ödemeyi sitemiz üzerinden kredi kartı ile peşin, taksitli ya da havale ile yapabilirsiniz.
◆ Öğrenci katılımlarında, 3 ve üzeri grup katılımlarına özel indirim oranı belirlenir.
◆ Birebir özel eğitimler ve kurumsal katılım talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.
Eğitim Konumu
Yer: Galata Business Center
İstiklal Cd. Beyoğlu İş Merkezi 187/148, 34434 Beyoğlu/İstanbul
Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da [email protected] mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.