Google AdWords ve Analytics Eğitimi

Eğitim / Pazarlama

19 Aralık 2015, Cumartesi - 20 Aralık 2015, Pazar

11:00 - 17:00

Ücretli

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

19 ARALIK 2015: GOOGLE ADWORDS SERTİFİKASYON PROGRAMI (11:00-17:00)

&

20 ARALIK 2015: GOOGLE ANALYTICS SERTİFİKASYON PROGRAMI (11:00-17:00)

 

 

Dijital dünyanın en çok kullanılan Analiz ve Raporlama araçlarından Google Analytics’i detaylarıyla öğrenebileceğiniz Google Analytics Eğitim programı                20 ARALIK 2015 Pazar günü; İstanbul-Şişli’de,

KOÇ ÜNİVERSİTESİ – KULUÇKA MERKEZİ’NDE!

 

Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından olan Google Adwords, içeriği ile arama motoru pazarlamasının daha etkin kullanımı ve yüksek performans ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile;

19 ARALIK 2015 Cumartesi günü; İstanbul-Şişli’de,

KOÇ ÜNİVERSİTESİ – KULUÇKA MERKEZİ’NDE!

 

Google Analytics ve Google Adwords Eğitimi; kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.

 

 

Google Analytics

“Google Analytics, Google’ın ücretsiz kullanıma sunduğu, dünyada en çok kullanılan ölçümleme ve analiz aracıdır. Kullanıcı kitlesi, davranışları, trafik kaynakları ve dönüşümler  hakkında detaylı bilgi edinimi sağlar.”

20 ARALIK 2015 Pazar 11:00-17:00

Google Analytics ve Google Adwords Eğitimi için Ön Bilgi Gerekli midir?

·         Google Analytics eğitimi temel düzeyden başlayacak olduğundan genel katılıma açıktır. Katılımcıların web sitelerinin temel çalışma mantığı hakkında bilgi sahibi olması, raporları anlamak ve yorumlamak için istatistiki bakış açısına sahip olması verimi arttıracaktır.

·         Adwords eğitiminde ise; temel düzeyden başlayacak olduğundan genel katılıma açıktır.

Google Analytics ve Google Adwords Eğitimi Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

-       İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,

-       Web sitesinin performansını ölçmek isteyen,

-       Dijital pazarlama alanına ilgi duyan bireyler,

-       Sosyal Medya uzman ve yöneticileri,

-       Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen,

-       Bir şirkette web yöneticisi olmak isteyen,

-       Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,

-       Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,

-       Kendi işletmesinin dijital reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.

Google Analytics Eğitiminin Faydaları Nelerdir?

  • Web sitesi, mobil site ve mobil uygulamanızı ölçümleyerek elde ettiğiniz verilerin analizi ve yorumlanması
  • Site içi teknik analizi ve yorumlanması
  • İçerik performansının analizi ve yorumlanması
  • Adwords kampanyalarının detaylı analizi ve yorumlanması
  • Gelişmiş kullanıcı segmentasyonlarının oluşturulması ve oluşturduğunuz kitlelerin Adwords kampanyalarında kullanılması
  • Kampanyalar arası dönüşüm performansının analiz edilerek, dijital bütçe planlamasının yapılması
  • Dönüşüm oranını arttırmaya yönelik analizler ve yorumlanması
  • Gelişmiş e-ticaret analizleri ile karlılığın arttırılması

Google Adwords Eğitim Programı ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.
 

  1. Piyasada nadir bulunan bir SEM uzmanı olma şansını yakalayacaksınız.
  2. Bireysel olarak adwords kampanyaları yönetebilmek için gerekli olan bilgi ve donanıma sahip olacaksınız.

EĞİTİM KONULARI

Google Analytics Eğitim Konuları:

1.         Analytics Temel Metrikler (Ziyaret, Ziyaretçi, Sayfada Kalma Süresi, Hemen Çıkma Oranı vb)

2.         Hesap, mülk yapısı

3.         Analytics Data Katmanları (Ziyaret, Sayfa Görüntüleme, Ziyaretçi)

4.         Analytics Rapor Katmanları (Kitle, Edinme, Davranış, Dönüşümler vb)

5.         Etkinlik Ölçümleme

6.         İlişkilendirme Modelleme Aracı

7.         Özelleştirilebilen Değişkenler

8.         Otomatik Raporlar / Uyarılar

9.         Trafik Raporları

10.       E-ticaret Raporları

11.       Adwords Raporları

12.       SEO Sorgu & Açılış Sayfası Raporu

13.       İçerik Analizi

14.       Dönüşüm Raporları

15.       Macro ve Micro Hedeflerin Tanımlanması

16.       Hedef Tanımlama

17.       Site içi Arama – Kurulum / Kullanım

18.       Profil Filtreleri

19.       Sosyal Medya Etkileşim Analizi

20.       Cihazlar Arası Performans Analizi

21.       Hedef Dönüşüm Analizi

22.       Kohort Analizi

23.       A/B Testleri – Denemeler

24.       Çok Kanallı Huniler

25.       Up-sell, Cross-Sell, Related-products Analizi

26.       İlişkilendirme Modellem Analizi

27.       Çok Kanallı Dönüşümlerin Analizi

28.       Lifetime Value Analizi

Google Adwords Eğitim Konuları:

1.    Google AdWords'e Giriş

2.    Google AdWords Temel Politikaları

3.    Google AdWords Reklamları oluşturma

4.    Google Network’ünü Anlama

5.    Google Reklam Biçimleri

6.    Teklif Verme Biçimleri

7.    Hesap Oluşturma

8.    Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi

9.    Reklam Metni Oluşturma

10.  Metin Yazım ve Uygulama

11.  Anahtar Kelime Listesi Oluşturma

12.  Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama

13.  Arama Ağına Giriş

14.  İçerik Ağına Giriş

15.  Reklam Dağıtımı

16.  Dil ve Yer Hedefleme

17.  Anahtar Kelime Hedefleme

18.  Maliyet Kontrolü

19.  Faturalama

20.  Reklam Performansını izlemek

21.  Kalite Puanı Kavramı

22.  Temel Optimizasyon Teknikleri

23.  Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri

24.  Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri

25.  Strateji Oluşturma

26.  Google'da etkin Optimizasyon yöntemleri

27.  Raporlama

Eğitim Bedeline Neler Dahil?

  • İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI
  • Promosyon ve İndirimler
  • Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği
  • Eğitim materyalleri
  • Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim 
  • 150 TL Google Reklam Promosyon Kodu
  • Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar

 

 

EĞİTMENLER;

Google Analytics

Şahin Seçil / iProspect Web Analytics Direktörü

Ege Üniversitesi İstatistik bölümü mezunudur. GroupM'de SEM Manager görevinden sonra, iProspect Türkiye'de Web Analytics Director olarak görev yapmaktadır. Üniversitelerin çeşitli sertifika programlarında Analytics & SEM eğitimleri vermekte olup, çeşitli bloglarda "Dijital Pazarlama" hakkında makaleler yayınlamaktadır.

Google AdWords

Yasin Kaplan / MooF Kurucusu / Dijital Pazarlama Danışmanı

2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, dijital pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır. 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
İstanbul / Şişli / ŞİŞLİ
19 Mayıs Cad. Golden Plaza Kat:1 No:1
Etkinlik Konuları
Şahin Seçil
Web Analytics Direktörü
Yasin Kaplan
Dijital Pazarlama Danışmanı, Eğitmen