19 Aralık 2015, Cumartesi - 20 Aralık 2015, Pazar
11:00 - 17:00
Ücretli
19 ARALIK 2015: GOOGLE ADWORDS SERTİFİKASYON PROGRAMI (11:00-17:00)
&
20 ARALIK 2015: GOOGLE ANALYTICS SERTİFİKASYON PROGRAMI (11:00-17:00)
Dijital dünyanın en çok kullanılan Analiz ve Raporlama araçlarından Google Analytics’i detaylarıyla öğrenebileceğiniz Google Analytics Eğitim programı 20 ARALIK 2015 Pazar günü; İstanbul-Şişli’de,
KOÇ ÜNİVERSİTESİ – KULUÇKA MERKEZİ’NDE!
Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından olan Google Adwords, içeriği ile arama motoru pazarlamasının daha etkin kullanımı ve yüksek performans ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile;
19 ARALIK 2015 Cumartesi günü; İstanbul-Şişli’de,
KOÇ ÜNİVERSİTESİ – KULUÇKA MERKEZİ’NDE!
Google Analytics ve Google Adwords Eğitimi; kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.
Google Analytics
“Google Analytics, Google’ın ücretsiz kullanıma sunduğu, dünyada en çok kullanılan ölçümleme ve analiz aracıdır. Kullanıcı kitlesi, davranışları, trafik kaynakları ve dönüşümler hakkında detaylı bilgi edinimi sağlar.”
20 ARALIK 2015 Pazar 11:00-17:00
Google Analytics ve Google Adwords Eğitimi için Ön Bilgi Gerekli midir?
· Google Analytics eğitimi temel düzeyden başlayacak olduğundan genel katılıma açıktır. Katılımcıların web sitelerinin temel çalışma mantığı hakkında bilgi sahibi olması, raporları anlamak ve yorumlamak için istatistiki bakış açısına sahip olması verimi arttıracaktır.
· Adwords eğitiminde ise; temel düzeyden başlayacak olduğundan genel katılıma açıktır.
Google Analytics ve Google Adwords Eğitimi Eğitimine Kimler Katılmalıdır?
- İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,
- Web sitesinin performansını ölçmek isteyen,
- Dijital pazarlama alanına ilgi duyan bireyler,
- Sosyal Medya uzman ve yöneticileri,
- Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen,
- Bir şirkette web yöneticisi olmak isteyen,
- Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,
- Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
- Kendi işletmesinin dijital reklam çalışmasını yürütmek isteyen kişiler katılabilir.
Google Analytics Eğitiminin Faydaları Nelerdir?
Google Adwords Eğitim Programı ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.
EĞİTİM KONULARI
Google Analytics Eğitim Konuları:
1. Analytics Temel Metrikler (Ziyaret, Ziyaretçi, Sayfada Kalma Süresi, Hemen Çıkma Oranı vb)
2. Hesap, mülk yapısı
3. Analytics Data Katmanları (Ziyaret, Sayfa Görüntüleme, Ziyaretçi)
4. Analytics Rapor Katmanları (Kitle, Edinme, Davranış, Dönüşümler vb)
5. Etkinlik Ölçümleme
6. İlişkilendirme Modelleme Aracı
7. Özelleştirilebilen Değişkenler
8. Otomatik Raporlar / Uyarılar
9. Trafik Raporları
10. E-ticaret Raporları
11. Adwords Raporları
12. SEO Sorgu & Açılış Sayfası Raporu
13. İçerik Analizi
14. Dönüşüm Raporları
15. Macro ve Micro Hedeflerin Tanımlanması
16. Hedef Tanımlama
17. Site içi Arama – Kurulum / Kullanım
18. Profil Filtreleri
19. Sosyal Medya Etkileşim Analizi
20. Cihazlar Arası Performans Analizi
21. Hedef Dönüşüm Analizi
22. Kohort Analizi
23. A/B Testleri – Denemeler
24. Çok Kanallı Huniler
25. Up-sell, Cross-Sell, Related-products Analizi
26. İlişkilendirme Modellem Analizi
27. Çok Kanallı Dönüşümlerin Analizi
28. Lifetime Value Analizi
Google Adwords Eğitim Konuları:
1. Google AdWords'e Giriş
2. Google AdWords Temel Politikaları
3. Google AdWords Reklamları oluşturma
4. Google Network’ünü Anlama
5. Google Reklam Biçimleri
6. Teklif Verme Biçimleri
7. Hesap Oluşturma
8. Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi
9. Reklam Metni Oluşturma
10. Metin Yazım ve Uygulama
11. Anahtar Kelime Listesi Oluşturma
12. Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama
13. Arama Ağına Giriş
14. İçerik Ağına Giriş
15. Reklam Dağıtımı
16. Dil ve Yer Hedefleme
17. Anahtar Kelime Hedefleme
18. Maliyet Kontrolü
19. Faturalama
20. Reklam Performansını izlemek
21. Kalite Puanı Kavramı
22. Temel Optimizasyon Teknikleri
23. Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri
24. Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri
25. Strateji Oluşturma
26. Google'da etkin Optimizasyon yöntemleri
27. Raporlama
Eğitim Bedeline Neler Dahil?
EĞİTMENLER;
Google Analytics
Şahin Seçil / iProspect Web Analytics Direktörü
Ege Üniversitesi İstatistik bölümü mezunudur. GroupM'de SEM Manager görevinden sonra, iProspect Türkiye'de Web Analytics Director olarak görev yapmaktadır. Üniversitelerin çeşitli sertifika programlarında Analytics & SEM eğitimleri vermekte olup, çeşitli bloglarda "Dijital Pazarlama" hakkında makaleler yayınlamaktadır.
Google AdWords
Yasin Kaplan / MooF Kurucusu / Dijital Pazarlama Danışmanı
2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, dijital pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.