Google Ads & SEO Eğitimi [İzmir]

Eğitim / Bilişim

3 Ağustos 2019, Cumartesi - 4 Ağustos 2019, Pazar

11:00 - 17:00

Ücretli

0212 983 51 39

Facebook

Twitter

Katılım Formu

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından olan SEO & Google Ads, alanında uzman eğitmenlerle UYGULAMALI ve SERTİFİKALI eğitimle markanızı zirveye taşıyacaksınız!

GroupM Data & Technology Director  Aykut Aslantaş  ve MooF Dijital Reklam Ajansı Kurucusu Yasin Kaplan tarafından verilecek bu eşsiz eğitimleri ikili paket olarak İNDİRİMLİ satın alabilirsiniz.

 Eğitimin Hedefleri

SEO Eğitimi & Google AdWords  ile katılımcıların bireysel olarak reklam kampanyalarını kendi başlarına oluşturabilmeleri ve organik sonuçlarda üst sıralarda yer almanın ipuçları öğretilerek Google’da satışlarını, bilinirliklerini en üst noktaya ulaştırabilmeleri hedeflenmiştir.

Eğitim Konseptinde Neler Yeni?

◆ Güncellenmiş yeni eğitim içeriği,
◆ Aktif hesaplar üzerinden örnek vaka analizleri,
◆ Google Partners sertifika sınavına yönelik örnek sorular.

Gerekli Ön Bilgiler Nelerdir, Herkes Katılabilir Mi?

SEO & Google AdWords  eğitimine katılmak için temel seviye bilgisayar bilgisine sahip olmanız yeterlidir. Eğitim tüm katılımcılara açıktır.

Eğitime Kimler Katılmalıdır?

▶ İşletme sahipleri ve/veya ortakları,
▶ İşletmelerin/Markaların Reklam ve Halkla İlişkiler yetkilileri/sorumluları,
▶ İşletmelerin/Markaların Pazarlama yetkilileri/sorumluları,
▶ Kendi işini kurmak isteyenler ve / veya kendisini bu alanda yetiştirmek isteyen herkes,
▶ Bir şirkette SEM veya SEO yöneticisi olmak isteyen,
▶ Bir dijital ajansta çalışmak isteyen,
▶ Kariyerine yepyeni bir ufuk açmak isteyen kişiler,
▶ Kendi işletmesinin reklam çalışmasını ve SEO projesini yürütmek isteyen kişiler katılabilir.

Bu Eğitimler Katılımcıya, Neler Katar?

SEO Eğitim programında ise, organik arama sonuçlarında yer almanın incelikleri ve temel SEO teknikleri konusu katılımcılara aktarılacaktır.

  1. Piyasada nadir bulunan bir SEM ve/veya SEO uzmanı olma şansını yakalayacaksınız.
  2. Bireysel olarak AdWords kampanyaları yönetebilmek için gerekli olan bilgi ve donanıma sahip olacaksınız.
  3. Organik aramalarda ilk sayfada olmanın temel tekniklerini öğrenmiş ve SEO dünyasına giriş yapmış olacaksınız.

Google Adwords Eğitim Programı ile Google reklamcılığı geniş kapsamlı bir şekilde ele alınarak, bir Adwords kampanyasının nasıl oluşturulacağı, yönetileceği ve nasıl optimize edileceği katılımcılara aktarılmış olacaktır.

Eğitim Bedeline Neler Dahil?

  • İngilizce – Türkçe KATILIM SERTİFİKASI
  • Promosyon ve İndirimler
  • Eğitim Sonrası; Google Resmi İş Ortağı & Profesyonel Ekip tarafından sağlanacak; “AdWords Reklam Danışmanlığı”
  • 7/24 Ücretsiz Telefon/E-posta Desteği
  • Eğitim materyalleri
  • Alanında Uzman Eğitmenlerden alınacak teorik ve uygulamalı eğitim
  • Otel Konforunda Eğitim
  • Sıcak, Soğuk İçecekler ve İkramlar

GOOGLE ADWORDS EĞİTİMİ (3 AĞUSTOS CUMARTESİ) 
Eğitimin Başlıkları

Google AdWords’e Giriş 
Google AdWords Temel Politikaları 
Google AdWords Reklamları oluşturma 
Google Network’ünü Anlama 
Google Reklam Biçimleri 
Teklif Verme Biçimleri 
Hesap Oluşturma 
Hesap Düzenleme, Anahtar Kelimeler, Reklam Metni seçimi 
Reklam Metni Oluşturma 
Metin Yazım ve Uygulama 
Anahtar Kelime Listesi Oluşturma 
Anahtar Kelime Oluşturma ve Uygulama 
Arama Ağına Giriş 
İçerik Ağına Giriş 
Reklam Dağıtımı 
Dil ve Yer Hedefleme 
Anahtar Kelime Hedefleme 
Maliyet Kontrolü 
Faturalama 
Reklam Performansını İzlemek 
Kalite Puanı Kavramı 
Temel Optimizasyon Teknikleri 
Anahtar Kelime Optimizasyon Teknikleri 
Reklam Metni Optimizasyon Teknikleri 
Strateji Oluşturma 
Google’da Etkin Optimizasyon yöntemleri 
Raporlama 
Soru-Cevap Bölümü 

SEO EĞİTİMİ (4 AĞUSTOS PAZAR) 
Search Engine Optimization (SEO)

SEO Nedir? 
SEO tanımı ve temel bilgileri 
Arama motorlarının çalışma mantığı 
Kısa tarihçesi ve geleceği 
Gelişmiş arama parametreleri ile etkili arama 
SEO ile SEM Farkları 
NEDEN SEO? 
Sitelerin SEO’ya Önem Verme Nedenleri 
SEO ile SEM Farkları 
Arama Motorlarında Üst sıralara Çıkmak İçin Gerekli Olan Faktörler 
SEO UYGULAMASI 
Arama Motoru Optimizasyonu Nasıl Yapılır? 
SEO Uygulayıcıları ve Ajanslar Nasıl Çalışır? 
SEO Raporları Nasıl Olmalı? 
SEO Araçları Nelerdir? 
Temel SEO Teknikleri Nelerdir? 
Link Uygulamaları ve İnşaası 
Link Kaynakları 
Meta Verilerinin Optimize Edilmesi 
Anahtar Kelime Analizi Araçlarının Kullanılması 
SEO VE İÇERİK İLİŞKİSİ 
Dijital Dünyada İçerik Nasıl Olmalı? 
SEO Dostu Siteler İçin Doğru İçerik Planlaması 
SEO Dostu İçerik Yazımı Atölye Çalışması 
Etkili İçerik Stratejileri Geliştirmenin Yolları 
İçeriklerin ve Resimlerin Optimize Edilmesi 
SEO HATALARI 
Kaçınılması Gereken Uygulamalar 
Hatalı İçerikler 
Siteye Zarar Verecek Linkler 
İLERİ DÜZEY SEO TEKNİKLERİ 
Dijital’de Durum 
İlk 3 Sıra Neden Önemli? 
Googlebot Nedir? Nasıl Çalışır? 
HTTP, Durum Kodları & HTTP Debug 
Google User-Agents 
Botları Kontrol Etme & Metodları 
Sitemap & Efektif Sitemap Oluşturma 
Google İş Geliştirme Süreçleri 
Performance, Monitoring, HTTP 2.0 
Serverside Cache & Nedenleri 
Crawl Budget 
Access Log Analizleri 
HTML5/CSS3 & Validasyon 
Imaj Optimizasyon 
Algoritma Güncellemeleri 
Anahtar Kelime Analizi 
SEO Life-Cycle & Long Tail Perspective 
Google Webmasters Tools 
Search Engine Friendly URL Yapısı 
Duplicate Content & Canonical 
Schema.org & Microformats 
AMP nedir? Nasıl Kullanılır? Önemi nedir? 
Teknik SEO & Hassas Noktalar 
İçerik & Hassas Noktalar 
Sosyal Medya & Hassas Noktalar 
Spam Nedir? Neden Yapılır? 
WordPress nasıl kullanılır, SEO için hangi eklentiler kurulmalıdır? 
Soru & Cevap

Eğitmen

Yasin Kaplan

MooF Kurucusu / Dijital Pazarlama Danışmanı

 2009 yılında bir Dijital Pazarlama Ajansı olan “MooF” kurucusu Yasin Kaplan, online pazarlama konusunda bir çok marka ve kuruma eğitmenlik yapmış ve kurucu olduğu bir diğer marka Google Partners üyesi olan “Adwords Ajansı” ile de markalara dijital pazarlama konusunda danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

Aykut Aslantaş

Data&Technology Director at GroupM

 7 senedir startup ve ajans tarafında dijital pazarlama alanında bir çok değerli yerel ve global marka ile çalıştıktan sonra şu anda GroupM Türkiye bünyesinde Data ve Teknoloji Direktörü olarak aktif iş hayatına devam etmektedir. 2010 yılında bu yana tüm Dünya’da 35 Ülkede bulunan Google Developer Group Türkiye’de gönüllü olarak Digital Marketing çalışmaları yapmaktadır. 2010-2011 yıllarında 2 yıl üst üste Mini MBA programını bitirmiş olup aynı zamanda Kalite Yöneticiliği ve İç Denetçilik uzmanlıkları yetkinliklerine sahiptir. 2012 yılının Ekim ayında bilişim alanında Türkiye’nin önde gelen yayın evlerinden biri olan Pusula Yayınevi’yle birlikte SEO & SEM üzerine kitabı tüm kitapçılarda yer almıştır. 2015 Mayıs ayında ise Android Mutfağından Seçmeler kitabında App Store Optimization konusuna değinerek GDG Türkiye ile ilk kitabı yayınlanmıştır.

Eğitim Fiyatları ve Ödeme Seçenekleri

 SEO  & Google AdWords  Eğitim Fiyatı KDV Dahil 499 TL’dir. 
◆ Öğrenci katılımlarında, 3 ve üzeri grup katılımlarına özel indirim oranı belirlenir.
◆ Birebir özel eğitimler ve kurumsal katılım talepleriniz için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Eğitim Konumu

3 Ağustos Cumartesi: Google Ads Eğitimi
4 Ağustos Pazar: SEO Eğitimi
Yer:  Ofis Alsancak
Alsancak Mahallesi, Şehit Fethi Bey Caddesi Konak No:55 Kat:9
Akdeniz Mahallesi Heris Tower, 35210 (Konak/ İzmir)

 

Daha fazla bilgi için; 0212 983 51 39 no’lu telefonu arayabilir ya da [email protected] mail adresi ile iletişim kurabilirsiniz.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Ofis Alsancak
Bingöl / Solhan / ARAKONAK
Alsancak Mahallesi, Şehit Fethi Bey Caddesi Konak No:55 Kat:9 Akdeniz Mahallesi Heris Tower, 35210 (Konak/ İzmir)
Etkinlik Konuları
Aykut Aslantaş
Data&Technology Director at GroupM
Yasin Kaplan
Dijital Pazarlama Danışmanı, Eğitmen