Fatoş Karahasan

Fatoş Karahasan Resmi
Yrd. Doç. Dr. Fatoş Karahasan İş yaşamına Güzel Sanatlar Saatchi&Saatchi; Reklam Ajansı'nda, "İş Geliştirme Direktörü" olarak başladı. 2000 yılına kadar çalıştığı bu kuruluşta, P&G, Fiat, Philips, Arçelik, Milliyet, Radikal, Posta, Beko gibi önemli markalara hizmet verdi. 1995'te şirketin Genel Müdürü oldu. 2000-2002 arasında D'Arcy Istanbul'un CEO'luğunu yaptı. 2003'ten beri Bilgi Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü'nde Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Dijital Pazarlama, Reklamda Güncel Konular başlıklı dersleri vermektedir. Aynı zamanda Milliyet gazetesinde "Markalar-Trendler" köşesinin, Capital dergisinde "Pazarlama" bölümünün yazarıdır. Fransızca'dan dilimize "Reklamcılık" ve "Siyası Pazarlama" kitaplarının çevirisini yapmıştır. "Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur?" başlıklı bir kitabı vardır. "Dijital Pazarlama" başlıklı bir kitabı tamamlamak üzeredir. Liseyi, Maine Township High School West, Des Plaines, Ill.de, Üniversiteyi Hacettepe Universitesi'nde tamamlamıştır. Manchester University'de doktora çalışması yapmıştır.

Yer Aldığı Etkinlikler

11 Nisan 2013
Perşembe
10. Liderlik Zirvesi
Sheraton İstanbul Maslak Hotel / İstanbul
14 Eylül 2012
Cuma
Dijital İnsan Kaynakları Konferansı
Sakıp Sabancı Müzesi SSM / İstanbul