30 Mayıs 2015, Cumartesi - 31 Mayıs 2015, Pazar
09:30 - 17:00
Ücretli
0 216 486 09 03
Amaç: İletişimin temeli olan sesi, kelimeleri ve beden dilini en doğru biçimde kullanarak "kazandıran" bir imaj oluşturmayı hedefler. Katılımcıların kendi iletişimleri ve karşı tarafta bıraktıkları izlenim hakkında farkındalığı artırır ve iş, sosyal ve özel hayatlarında verimli ilişkiler kurmalarına yardımcı olmayı amaçlar.
Kapsam:
Özgüven Oluşturma
Heyecan Kontrolü
Etkili Konuşma
Aktif Dinleme
Beden Dili
İmaj Yönetimi
Profesyonel İletişim
Profesyonel Davranış
Kimler Katılabilir: Çalışanlar ve özellikle topluluk karşısında konuşma ve sunum yapan üst düzey yöneticiler. Bu eğitim, kurumlarda ekip olarak ya da bireysel çalışanlar içinde yer alan herkes için fayda sağlayacaktır.
Sunulan Fayda: Çalışanların ve yöneticilerin birbirini doğru anlamasını, kişilerin iletişimdeki güçlü ve sınırlı yönlerinin farkına varmasını sağlar. Astlarla ve üstlerle güçlü, bilinçli ve verimli iletişim kurmaya katkıda bulunur. Olası çatışmaları önleyerek kurum içi verimliliği artırır.