Emre, mimari tasarım anlayışının merkezine “360 derece müşteri deneyimi”ni koyan ‘i-am’in kurucu ortaklarından biri.
‘i-am’ Londra, İstanbul ve Mumbai’de 90 kişilik bir ekiple farklı sektörlerden pek çok marka için mimari, marka kimliği ve dijital odaklı çözümler sunuyor. İmzasını attığı her işte, birlikte çalıştığı her marka ile müşteri ve kullanıcı odaklı araştırma süreci yürüten ‘i-am’ geleneksel pazar araştırmalarının dışına çıkarak derinlemesine tasarım araştırmaları da kullanıyor ve bu doğrultuda deneyim stratejisi kurguluyor. Bu sayede her marka için özgün bir ifade oluşturuluyor.
Perakendede farklı sektörlerin birbiriyle etkileşim halinde olması gereğinden yola çıkarak bir bankanın bir moda mağazasından; bir moda mağazasının bir otelden öğreneceği çok şey olduğu inancıyla hareket eden Emre, bu doğrultuda bilgi ve tasarım çözümleri üretiyor. Günümüz tüketicilerinin