E-Mail Marketing Eğitimi

Eğitim / Pazarlama

20 Mayıs 2016, Cuma

18:30 - 21:30

Ücretli

0212 227 6663

[email protected]

Facebook

Twitter

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

E-POSTA İLE DOĞRU KİTLEYE ULAŞMAK!

20 MAYIS 2016 – CUMA – 18:30-21:00

KOÇ ÜNİVERSİTESİ KULUÇKA MERKEZİ

 

E-Posta ile İşletmenizin Satışlarını Arttırın! 

  • Spam'a Takılmadan Mail Nasıl Gönderilir? Başarılı Bir E-Posta İçerik ve Tasarımı Nasıl Olmalıdır?
  • Hangi E-Posta Teknikleri Rekabette Öne Geçirir?
  • Euro.Message Türkiye Müdürü Murat ERDÖR tarafından verilecek SERTİFİKALI eğitimi kaçırmayın!

E-MAIL MARKETING EĞİTİMİ

Markanız için internet pazarlamasının en önemli araçlarından biri olan E-Posta Pazarlaması eğitim programı ile size kullanım alanları, zengin içeriği ve geri dönüşüm sonuçlarını içeren detayları ile sektörün en etkili isimleri tarafından aktarılacak.

Şirketlerde veya ajanslarda Dijital Pazarlama yöneticisi / uzmanı olarak yer almak, bu konuda hizmet veren ajanslarda çalışmak, kariyerinizi bu yönde devam ettirmek istiyorsanız bu program tam size göre!

E-posta, dijital iletişimin en önemli araçlarından bir tanesidir. Her geçen gün yüzlerce Peki sizin gönderdiğiniz e-bültenin veya e-postanın, yüzlerce e-posta arasından fark edilip açılması, okunması ve cevaplanması, önemli strateji ve taktikler gerekiyor.

 

Bu Eğitimde Neler Var?

E-Postalarda yüksek görünürlük, e-posta kutularında kolay fark edilen ve açılabilen mail geliştirme. Dijital pazarlamada deneyimi az olan veya hiç olmayanlar için uygulanabilir srateji, taktikler. Ulusal ve uluslararası başarılı örnekler ve uygulamalar. Kampanya süreçlerinin yönetilmesi

İçerik

  • E-posta Pazarlamaya Giriş ve Tarihi
  • E-posta Pazarlama Nedir?
  • Neden E-posta Pazarlama?
  • Etkili E-posta Pazarlamacılığı İçin İlkeler
  • E-posta Pazarlama Terimleri
  • E-posta Pazarlama Kuralları
  • Müşteri Veri Tabanı Oluşturma
  • Kampanya Çeşitleri
  • Kendi E-posta Tanımlarınızı Oluşturma
  • Etkili Mesaj – İçerik Oluşturma
  • Yeni E-Ticaret Kanununa Göre İzinli E-Mail
  • Kişiselleştirilmiş Mail Gönderimi
  • Gönderilen E-Postaların Takibi, Analiz Araçları
  • Read, Click, Unique Read, Unique Click, CTR Nedir?
  • Soft Bounce ve Hard Bounce Kavramları

EĞİTMEN;

Murat Erdör - euro.message Türkiye Ülke Müdürü

Lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Bilkent Üniversitesi İşletme Bölümü’nden 1999 yılında mezun olmuştur. 16 senelik iş hayatında farklı sektörlerde çalışan Erdör euro.message Türkiye Ülke Müdürü görevini yürütmekte ve farklı konulardaki bilgi ve tecrübelerini kurumlara ve bireylere eğitimler vererek sunmaktadır.

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Koç Üniversitesi Kuluçka Merkezi
İstanbul / Şişli / ŞİŞLİ
19 Mayıs Cad. Golden Plaza Kat:1 No:1
Etkinlik Konuları