“Sosyal Medya Yönetimi; kısa dönemli bir planlama değil, uzun dönemli bir yolculuktur. Dolayısı ile sabırlı olmalı ve doğru adımlar zamanında atılmalıdır.”
AMAÇ
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı’nın amacı; hızlı gelişmekte olan Dijital Endüstri kapsamında yer alan Sosyal Medya uygulama ve stratejilerinin doğru algılanıp doğru uygulanması konusunda daha bilinçli ve yetkin kişilerin yetiştirilmesini hedeflemektedir.
KİMLER KATILMALI:
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı’na; ajans çalışanları, halkla İlişkiler konusunda görev alanlar, pazarlama uzman/danışman/müdürleri, satış müdür ve sorumluları, reklam danışman ve müdürleri, gazeteciler, iletişim fakülteleri ve meslek yüksekokullarında okuyan öğrenciler, yeni mezunlar, sosyal medya uzmanlığı yolunda adım atmak isteyenler, Sosyal Medya iletişimini kurumsal hizmet olarak almak isteyen kurumlar, kariyerini geliştirmek isteyenler, kariyerinde değişiklik yapmak isteyenler, yenilikçi ve girişimci ruha sahip herkes rahatlıkla katılabilir.
EĞİTİM SONUNDA ELDE EDİLECEK KAZANIMLAR
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı, gerçek dünya ile çok hızlı gelişmekte olan dijital endüstri dinamiklerini titizlikte dikkate alınarak ortaya çıkarılmıştır. Bu programın bir hikayesi vardır: Mevcut ekonomik yapı, temel kavram ve düşüncelerden hareket ile başlar, teknolojinin hızlı gelişimini bu yapı içine katar, Sosyal Medyanın cazibesi ile birlikte geleceğin teknoloji ve tüketici eğilimlerini aynı pota içerisinde entegre eder.
EĞİTİM TARİHLERİ:
7 Eylül 2013 Cumartesi
14 Eylül 2013 Cumartesi
21 Eylül 2013 Cumartesi
EĞİTİM SAAT ARALIĞI:
09:00 – 19:00
EĞİTİM SÜRESİ:
1 Gün: 9 Saat | 3 Gün| Toplam: 27 Saat
EĞİTİM YERİ:
İstanbul Ticaret Üniversitesi (Bursa)
Odunluk Mah. Liman Cad. No: 7 Kumova Plaza Kat: 5 Nilüfer/BURSA
KATILIMCI SAYISI:
Min: 12 Kişi | Maks: 20 Kişi
EĞİTİM BEDELİ:
700 TL + KDV (%8)