12 Mayıs 2017, Cuma
18:30 - 21:30
Ücretsiz
0212 983 51 39
İlki 25 Kasım 2016, ikincisi 13 Ocak 2017 tarihinde, üçüncüsü 10 Mart 2017 tarihlerinde gerçekleşen, yoğun bir katılım ve olumlu geri dönüşlerle tamamlanan Dijital Reklam Günleri hız kesmeden devam ediyor.
Dijital Reklam Günleri #4 etkinlik programı açıklandı! Dijital Reklamcılık alanında önemli isimleri katılımcılarla buluşturan Dijital Pazarlama Okulu, 12 Mayıs Cuma günü yine birbirinden değerli isimleri konuk edecek. Etkinlik sonu sürpriz yarışmalar ve hediyeler için bizleri takip etmeye devam edin.
DİJİTAL REKLAM GÜNLERİ NEDİR?
İki aylık periyotlarla yapılması planlanan Dijital Reklam Günleri, dijital reklamcılık ekosistemine katkıda bulunmayı ve networking imkanı sunmayı amaçlamaktadır. Birbirinden değerli konuşmacıların katılacağı bu etkinlikte dijital reklamcılığa dair son trendleri, gelişmeleri ve uzmanların deneyimlerinden faydalanabilirsiniz.
Dijital reklamcılık, ürün ve hizmetlerin internet üzerinden tüm insanlara aktarılmasını sağlayan bir reklam terimidir. İnternet teknolojilerinin büyük bir gelişim içinde olması, reklamcılık hizmetlerini de internet tabanına kaydırmıştır. Gıda, tekstil, otomotiv, eğlence ve daha birçok farklı alandaki hizmet ve ürünler internet tabanından reklam yapılarak, binlerce kişiye ulaştırılmaktadır. Bu açıdan dijital reklamcılığın gerek insanlar açısından gerekse de markalar açısından büyük bir önemi vardır.
ETKİNLİK İÇERİĞİ VE KONUŞMACILAR
Yayıncılar İçin Dijital Reklamcılık – Özgür Ekinci ( Founder & Ceo at Maxad)
Affiliate Marketing – Eda Akkök (Performance Marketing Director at GroupM Türkiye )
Google Alışveriş Reklamları – Aykut Alçelik (Senior Digital Marketing Supervisor at n11.com)
ETKİNLİK BİLGİLERİ
TARİH: 12 Mayıs 2017
SAAT: 18:30-21:30
YER: Koç Üniversitesi Girişimcilik Araştırma Merkezi (KWORKS)