30 Nisan 2016, Cumartesi - 14 Mayıs 2016, Cumartesi
09:00 - 09:00
Ücretli
“DİJİTAL PAZARLAMA GÜNLERİ”, 7den 70’e herkes sosyal medyada ve insanlar ürün ve hizmet almadan önce intrnette araştırma yapıyorlar. “Sosyal Ticaret Dönemi” başladı Ticari firmalar, interneti işe kattıkları oranda pazarda rekabet avantajı elde edecekler ve varlıklarını sürdürebileceklerdir.
Sosyal medya araçlarını etkin kullanarak müşteri adaylarına ulaşma, onlarla sürekli etkileşim halinde olmanın en önemli aracı “Sosyal Medya”dır.Eğitimde sosyal medya araçlarını etkin kullanılması anlatılacaktır. Binlerce markanı dijital pazarlama işlerini yapan konuşmacılar, deneyimlerini katılımcılara aktaracaklardır.
HEDEFLER
Programımıza katılan kişiler;
• Ticaretin nasıl sosyal ticarete dönüştüklerini göreceklerdir. Sosyal Ticaret planı hazırlanması konusunda bilgi ve beceri sahibi olacaklar.
İÇERİK
1.Dijital Dünya, Yeni Medya, Sosyal Medya Nedir? Dijital Trendler
2.Dijital Pazarlamanın Temel Metrikleri
– CPC / CPM / CPA / CPL /CTR / ROI / COnversion Rate
3.Dijital Pazarlama Kanalları
– Remarketing / Affiliate / Adwords / Video ( Youtube) / Facebook / Google Display Networ
4.Dijital Pazarlama Stratejileri, Planları ve Taktikleri
5.Dijital Pazarlama İletişimi ve Dijital PR
6.Bloglarla Marka Bilinirliğini Arttırma ve Pazarlama
7. Facebook, Twitter ve Linkedin’da Marka Bilinirliğini Arttırma’nın Yöntemleri ve Pazarlama
8. Diğer Sosyal Ağlarda Marka Bilinirliği Arttırma’nın Yöntemleri ve Pazarlama
9. Arama Motoru ve Sosyal Medya Optimizasyonu
10. E-Posta Pazarlama ve E-Posta Kampanya Yönetimi
10. Dijital Reklam Yönetimi
11. Online İtibar Yönetimi ve Dijita Kriz Yönetimi
12. Ölçüm ve değerlendirme
13. Mobil Pazarlama Trendleri, Araçları ve Yöntemleri
14. Dijital Ajans Seçimi İletişimi Kurumsal Sosyal Ağlar
15. Topluluk Yönetimi
16. Bütçe Yönetimi
17. Proje Yönetimi
18. Dijital Pazarlamanın Hukuksal Boyutları
KİMLER KATILMALI
Konuşmacıları
Ali Babaoğlan, Dijital Strateji Uzmanı, Linkedin Eski Emea Bölge direktörü
Burak Bakay, The digital agency Genel Müdür
Ceyda Akaydın, Avukat
Ekin Ulukök, Dijital Pazarlama Uzmanı
Emre Gökşin, Gitti Gidiyor, Dijital Pazarlama Uzmanı
Levent Karadağ, Dijital ve Bilişim Stratejisti
Yalçın Parmaksız, Webedia Ülke Müdürü
M.Rıdvan Özdemir, İz İletişim, Dijital İletişim Uzmanı
Murat Erdör, Euromessage Türkiye Müdürü
Nurhan Demirel, Sosyal Medya Uzmanı, Yazar
Pınar Gül, Monitera, Hesap Yöneticisi
Serkan Hacıömeroğlu, Google Los Angeles Ofisi Hesap ve Sosyal Medya Yonetimi Md.Yrd
Yusuf Andıç, GeMedya Dijital Ajans Başkanı
Zehra Öney, Blippar Türkiye Genel Müdürü
Yer: Boğaziçi Üniversitesi Kuzey Kampüsü- Etiler
Katılım Bedeli: Toplam 800-TL/katılımcı (KDV Dahil), Günlük Katılım 300- TL/Katılımcı (KDV Dahil)
Grup indirimi: 3-6 kişilik gruplara %5, 6’dan fazla kişilik gruplara %10 indirim uygulanacaktır. Lisans öğrencilerine %20 indirim vardır.
Katılımcılara BÜYEM ve Bilişim Atölyeleri katılım belgesi verilecektir.
Kayıt: Katılım kayıt için, Eğitimden 2 gün öncesi akşamına kadar, LCV verilmesi ve belirtilecek hesaba ödemenin yapılarak, dekontun paylaşılması gerekmektedir.
Bilişim Atölyeleri ve BÜYEM etkinlik mekanını veya eğitmen(ler)i değiştirme, programı iptal etme veya erteleme hakkını saklı tutmaktadır. İptal durumunda ödenmiş ücretler bir (1) hafta içinde iade edilecektir.