Girişimcinin yarattığı markayı pazarda başarılı şekilde konumlandırabilmesi için ihtiyacı olan pazarlama bütçeleri çok yüksek mi olmalıdır yoksa dijital pazarlamanın avantajlarından faydalanabilir mi? Büyük pazarlama bütçeleri ayıramayan girişimlerin online medyada var olabilmesi için üretilebilecek pazarlama stratejileri yaklaşımı ve mini uygulama örnekleri sunulacaktır.
Siz de bu konuda daha fazla bilgi sahibi olmak isteseniz, 12 Ekim Çarşamba günü saat 18.20’de İTÜ ARI Teknokent ARI 3 Binası İTÜ Çekirdek Açık Ofisi’nde MARJİNAL PORTER NOVELLI Ajans Başkanı Asuman Bayrak’ın “Dijital Pazarlama” hakkındaki etkinliğimize katılabilirsiniz.
Kayıt için; http://www.itucekirdek.com/tr/girisimcilik-seminerleri/dijital-pazarlama