Dijital Çağda Liderlik

Eğitim / Bilişim

14 Şubat 2018, Çarşamba - 15 Şubat 2018, Perşembe

09:30 - 16:30

Ücretli

05340128261

[email protected]

Etkinlik Web Sayfası

Etkinlik Detayları

Eğitimin Amacı:

Katılımcıların, kendi organizasyonlarındaki dijital bozulmaları tespit etme, dijital strateji oluşturma, eylem planı yapma ve dijital performansı ölçme konusunda farkındalık ve beceri kazandırma, geleceğin dijital lider markası oluşturmak.

 

Eğitim, dijital dönüşümün altı anahtar teması üzerine odaklanmıştır.

Dijital ve Sosyal Medya Devrimleri:

Yıkıcı Teknolojilerin İşe Etkisi,

İnternet, Sosyal Medya, Mobil, Bulut, Büyük Veri, Nesnelerin İnterneti, Blockchain

Dijital Müşteriler Ve Yeni Nesil Çalışanlar.

 

Kurum Dışı Dijital Faktörler

Müşteri Katılımını Oluşturmak İçin Dijital ve Sosyal Medya Teknolojilerinin Kullanımı,

Satış, Pazarlama ve PR’da Yeni Kurallar

Sosyal Müşteri Hizmetleri

İçerik Pazarlama

Büyük Veri ve Tahmine Dayalı Analitik

Yeni Pazarlama ve Gerçek Zamanlı Katılım

 

Kurum İçi Dijital Faktörler

İç İletişim Ve Bilgi Transferini Artırmak İçin İş İçinde Dijital ve Sosyal Teknolojilerin Kullanımı Operasyonel Verimliliği Elde Etmek

Hızlı, Esnek Hareketli Organizasyonlar Hareketli, Çevik Organizasyonlar Kurmak

Personel Katılımı ve Motivasyonu Arttırmak

Daha Fazla Müşteri Odaklı Örgüt Kültürü ve Doğru Değişime Yönelmek

‘Kurumsal Sosyal’ Araçlar ve Yazılım

Büyük veri, Nesnelerin İnterneti, Sanayi 4.0.

 

Dijital Strateji Geliştirme

Yeni İş Modelleri ve Dijital İş Dönüşümü

Nasıl Bir Vizyon Oluşturacağız?

Müşterilerinin Özel İhtiyaçlarına Göre Özelleştirilmiş Bir Strateji Geliştirmek

Hedefleri ve Anahtar Performans Göstergelerini Belirlemek

 

Dijital Stratejileri Uygulamaya Koymak

Dijital Dönüşüm Programlarının Uygulanmasında Anahtar Başarı Faktörleri

İnsanlar, Teknoloji, Organizasyon, Kültür, Proje Yönetimi, Değişime Karşı Direncin Üstesinden Gelmek

Başarılı Bir Dijital Liderin Özellikleri ve Rolü.

 

Dijital Performans ve Organizasyonel Etki Ölçme:

Altı Adımda Sosyal Medya Performans Ölçüm Yaklaşımı

Büyük Veri ve Tahmini Analitiğin Artan Önemi

Tüketici Davranışlarını İzleme İçin Araçlar

Sosyal Medya Paylaşımlarını Dinleme Araçların

 

Bu etkinliğin süresi geçmiş
Titanic Hotel
İstanbul / Beyoğlu / TAKSİM
Lamartin Cad: No:47 Taksim İSTANBUL
Etkinlik Konuları