26 Kasım 2014, Çarşamba
08:15 - 17:15
Ücretli
0 216 445 95 00
26 Kasım 2014, Sheraton İstanbul Maslak Hotel
Customer Power Conference, “Önce Müşteri” yaklaşımıyla, satış ve pazarlama profesyonellerinin gelişimine ve ilerlemesine önemli katkılar sağlayan bir organizasyondur.
Customer Power Conference’da ulusal ve uluslararası şirketlerin başkanları, CEO’ları, tanınmış satış ve pazarlama profesyonelleri ile yazarlar ve akademisyenlerden oluşan seçkin konuşmacılar bilgi ve deneyimlerini katılımcılarla paylaşıyor.
Customer Power Conference’da;
• Müşterilerin istek ve ihtiyaçlarını doğru anlama,
• Satış sürecini iyi planlama ve yönetme,
• Müşteri itirazlarıyla başa çıkma ve ikna etme,
• Müşterilerle etkili ve sürekli ilişki geliştirme,
• Müşterilere benzersiz deneyimler yaşatma,
• Müşterilerin memnuniyet ve sadakat düzeylerini artırma,
• Şirket satışlarını ve karlılığını artırma,
• Satış profesyonellerine pazarlama bakış açısı sağlama konularıyla ilgili çarpıcı strateji veuygulamalar katılımcıları bekliyor.
Customer Power Conference, katılımcılara eğitici, interaktif ve sürpriz etkinlikleriyle, farklı ve akılda kalıcı bir konferans deneyimi yaşatırken, satış ve pazarlama profesyonellerinden oluşan konferans katılımcılarıyla iletişim kurma ve network oluşturmaimkanını da sunuyor.
26 Kasım 2014’te, Customer Power Conference'da görüşmek dileğiyle…
Program Akışı
(08:15-08:55) Kayıt
(09:00-09:15) Customer Power Conference Başlıyor / Ödül Töreni
(09:15-09:45) Holding Patronuna Sorduk: Gerçek Patron Müşteri midir?
(09:45-10:30) CEO’lardan Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi
(10:30-11:00) Kahve Arası (Networking Coffee)
(11:00-11:40) Üst Düzey Yöneticilerinden Kanal Yönetimi ve Kanal Geliştirme / Dağıtım Kanallarının Etkin Kullanımı ve Performanslarının Artırılması
(11:40-12:10) Global Markaların Pazarlama Vizyonları ve Satış Geliştirme Teknikleri
(12:10-13:40) Öğle Yemeği
(13:40-14:10) Dijital Olmadan Pazarlama Olur mu? / Digital Marketing ve Sosyal Medya ile Etkili Pazarlama ve Satış Yöntemleri
(14:10-14:40) Ne Olmazsa Satış Olmaz / Müşteri Odaklı Satış Yönetimi ve Satışları Artırmanın Yöntemleri
(14:40-15:00) Kahve Arası (Networking Coffee)
(15:00-15:35) Üst Düzey Yöneticilerinden Müşteri Geliştirme, Müşteri Sadakati Yaratma ve Müşteri Memnuniyetinde Etkili Yöntemler ve Yeni Trendler
(15:35-16:05) Satış Gücünüzü Keşfedin / Satışın Altın Kuralları
(16:05-16:25) Kahve Arası (Networking Coffee)
(16:25-17:15) Satış ve Pazarlama Otoritelerinden 2015 Yılının Satış ve Pazarlama Trendleri
(17:15) Kapanış